PK
-
Oostland
- Geregistreerd lid
PK
Gisteren deden ze inhet programma PK een testje met een Saab 9.3 BioPower
De blinde man die mee teste had toevallig een emotionele waarde met het merk Saab.
Conclussie was dat je beter geen BioPower kon nemen, omdat je al een tank kwijt bent aan het om rijden om te tanken.
De blinde man die mee teste had toevallig een emotionele waarde met het merk Saab.
Conclussie was dat je beter geen BioPower kon nemen, omdat je al een tank kwijt bent aan het om rijden om te tanken.
-
johanbentinck
- Geregistreerd lid
-
Ruud
- Geregistreerd lid
-
Ruud
- Geregistreerd lid
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
Waarom nou weer LPG?H.E.N.K.I.E schreef:Koop gewoon een Biopower, kost niets extra's, en gooi er LPG (LPI) in.
Bovendien is een Bio Power wel degelijk duurder, zo kost bijv. een 9-5 2.0t Sport Sedan Linear €38.990,- en diezelfde auto als Bio Power €40.125,-, ik neem aan dat het bij de 9-3 niet anders is (helaas nog geen prijzen van bekend).
-
johanbentinck
- Geregistreerd lid
-
Henk-Jan
- Donateur

-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
Zover ik weet is dat geneuzel, ik heb de informatie uit de nieuwste Autovisie van afgelopen week.H.E.N.K.I.E schreef:@ Sjoerd, ik dacht dat ik gehoord had dat de Biopower versies sinds een (paar) maand(en) geen meerprijs hadden?
Waarom LPG? Dat hadden wij al eerder besproken volgens mij...
Genoeg gegast, lekker dat ding op E85 laten rijden.
-
taaffert
- Geregistreerd lid
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
-
Hanm
- Lid van verdienste
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
-
davidjoost
- Geregistreerd lid
Sjoerd betaalt zo te horen liever bijna 2 euro per liter (E85), in plaats van 1,50 (euro 95) of zelfs maar 0,50 (LPG) en neemt het meerverbruik van 30% (bij het rijden op E85) daarbij op de koop toe...
Ik ben benieuwd hoe hij er tegenaan kijkt als hij het allemaal zelf moet gaan betalen. Wat vaker de fiets of de trein pakken? Zodat je maar kunt zeggen dat je op benzine/E85 rijdt?
In het Saab-blad van de dealer en op de website staat overigens al een tijdje dat BioPowers nu zonder meerprijs te leveren zijn.
Ik ben benieuwd hoe hij er tegenaan kijkt als hij het allemaal zelf moet gaan betalen. Wat vaker de fiets of de trein pakken? Zodat je maar kunt zeggen dat je op benzine/E85 rijdt?
In het Saab-blad van de dealer en op de website staat overigens al een tijdje dat BioPowers nu zonder meerprijs te leveren zijn.