Clip Samson en Gert

In heel veel films en TV programma's zijn Saabs te zien.
Plaats reactie
JS Jacobs
Geregistreerd lid

Clip Samson en Gert

Bericht door JS Jacobs » wo 27 jun, 2007 12:59

Ja, dit soort dingen vind ik op het internet... :oops:
Maar wel heel correcte autokeuze!
Klikkerdeklik

davidjoost
Geregistreerd lid

Bericht door davidjoost » wo 27 jun, 2007 13:46

ohhhh op het einde strandt ie met z'n mooie Saab!! :shock:

dat MOET wel in scène gezet zijn! :lol:

schaapie
Geregistreerd lid

Bericht door schaapie » do 28 jun, 2007 19:08

10 miljoen. Ja, dat heeft ie ondertussen al lang en breed op zijn bankrekening staan. Daarom zingt hij ook dat hij niet jaloers is.

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » do 28 jun, 2007 19:38

haha, ja lachuh.

'Heeft tien mooie auto's' zingen ze en rijdt weg in een Saab :lol: Ernaast staat een Porsche, tsja, das nou een echte liefhebber!

Willy en Peter
Geregistreerd lid

Bericht door Willy en Peter » do 28 jun, 2007 19:45

Effe doorlinken naar het Porsche-forum :wink:

nelfrikandel
Geregistreerd lid

Bericht door nelfrikandel » do 28 jun, 2007 20:11

<object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/miLVzOYtO9k"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/miLVzOYtO9k" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object>

Bigivan
Geregistreerd lid

Bericht door Bigivan » do 28 jun, 2007 20:14

schaapie schreef:10 miljoen. Ja, dat heeft ie ondertussen al lang en breed op zijn bankrekening staan. Daarom zingt hij ook dat hij niet jaloers is.
Ja, maar dit filmpje is al heel lang geleden opgenomen. Ondertussen is het onze bovenbuur in een appartement aan de belgische kust en heeft hij ook dat pretparkje een beetje verderop aan de kust.

Maar t'is wel een vriendelijke mens ondanks dat hij ondertussen schatrijk is. Maar ondertussen wel een foute autokeuze hoor. Een BMW 650i voor hem en een V*lv* v70 voor zijn huidige haar.

schaapie
Geregistreerd lid

Bericht door schaapie » do 28 jun, 2007 20:54

Bigivan schreef:
schaapie schreef:10 miljoen. Ja, dat heeft ie ondertussen al lang en breed op zijn bankrekening staan. Daarom zingt hij ook dat hij niet jaloers is.
Ja, maar dit filmpje is al heel lang geleden opgenomen. Ondertussen is het onze bovenbuur in een appartement aan de belgische kust en heeft hij ook dat pretparkje een beetje verderop aan de kust.

Maar t'is wel een vriendelijke mens ondanks dat hij ondertussen schatrijk is. Maar ondertussen wel een foute autokeuze hoor. Een BMW 650i voor hem en een V*lv* v70 voor zijn huidige haar.
Plopsaland! wat grappig dat het je buur is. wat je zegt is inderdaad waar, lijkt mij ook een aardige kerel die niet naast zijn schoenen loopt. Zijn vrouw is toch die ene van K3 weet haar naam niet meer.. begint met een 'K' :lol:

Bigivan
Geregistreerd lid

Bericht door Bigivan » do 28 jun, 2007 21:59

schaapie schreef:
Bigivan schreef:

Plopsaland! wat grappig dat het je buur is. wat je zegt is inderdaad waar, lijkt mij ook een aardige kerel die niet naast zijn schoenen loopt. Zijn vrouw is toch die ene van K3 weet haar naam niet meer.. begint met een 'K' :lol:
't Is allang gedaan met die van K3, (ze heet Karen, de ander twee Kristel en Kathleen, ja, ik ben een expert. Niet moeilijk met ons twee klein mannen) 't is alweer een andere. De vrouw waarmee hij zijn twee kinderen heeft meegerekend, is hij al bezig met zijn derde. Jawadde... :roll: :lol: :shock:
Maar 't is wel een vriendelijk vent... :wink:

Ik ben een beetje jaloers,.... :wink:
maar ik ben dan ook maar een gewone vent met véééééééééél minder poen. Niet dat we sukkelaars zijn, maar toch.

Rutger
Geregistreerd lid

Bericht door Rutger » vr 17 aug, 2007 10:49

Sorry voor de kick, maar ik vond dit wel erg mooi om te lezen (en wilde dit topic in eerste instantie zelf posten :oops: ):
Wikipedia schreef:Begin 2007 start Bert Geens, een Antwerpse student communicatiewetenschappen, de site http://www.gertje.info/. Daarop riep hij Gert Verhulst op zijn belofte uit het lied "10 Miljoen" na te komen:

"Had je tien miljoen
wat zou jij dan doen
een feestje bouwen en je geld op doen?
Ik kocht liters limonade,
honderd kilo chocolade
om aan iedereen uit te delen!"
Gert Verhulst

De site kreeg snel weerklank op internet en in de media. Gert Verhulst reageerde erop door 1500 gratis tickets voor Plopsa Indoor Hasselt weg te geven voor 2 februari 2007, en voor de beloofde limonade en chocolade te zorgen.
Prachtige reactie! :lol:

S@@bman
Geregistreerd lid

Bericht door S@@bman » vr 17 aug, 2007 11:00

Ik vind GV anders wel een erg irritante vent.
Niet omdat hij inmiddels schatrijk moet zijn, maar omdat ik verhalen heb gehoord van mensen die auditie gingen doen bij Studio 100 en compleet belachelijk werden gemaakt door hem.

Bovendien gaan mijn tenen automatisch krullen als ik hem zie 'acteren'.
Alsof hij er steeds tegen zijn zin staat.

Plaats reactie