Maar wel heel correcte autokeuze!
Klikkerdeklik
Ja, maar dit filmpje is al heel lang geleden opgenomen. Ondertussen is het onze bovenbuur in een appartement aan de belgische kust en heeft hij ook dat pretparkje een beetje verderop aan de kust.schaapie schreef:10 miljoen. Ja, dat heeft ie ondertussen al lang en breed op zijn bankrekening staan. Daarom zingt hij ook dat hij niet jaloers is.
Plopsaland! wat grappig dat het je buur is. wat je zegt is inderdaad waar, lijkt mij ook een aardige kerel die niet naast zijn schoenen loopt. Zijn vrouw is toch die ene van K3 weet haar naam niet meer.. begint met een 'K'Bigivan schreef:Ja, maar dit filmpje is al heel lang geleden opgenomen. Ondertussen is het onze bovenbuur in een appartement aan de belgische kust en heeft hij ook dat pretparkje een beetje verderop aan de kust.schaapie schreef:10 miljoen. Ja, dat heeft ie ondertussen al lang en breed op zijn bankrekening staan. Daarom zingt hij ook dat hij niet jaloers is.
Maar t'is wel een vriendelijke mens ondanks dat hij ondertussen schatrijk is. Maar ondertussen wel een foute autokeuze hoor. Een BMW 650i voor hem en een V*lv* v70 voor zijn huidige haar.
't Is allang gedaan met die van K3, (ze heet Karen, de ander twee Kristel en Kathleen, ja, ik ben een expert. Niet moeilijk met ons twee klein mannen) 't is alweer een andere. De vrouw waarmee hij zijn twee kinderen heeft meegerekend, is hij al bezig met zijn derde. Jawadde...schaapie schreef:Plopsaland! wat grappig dat het je buur is. wat je zegt is inderdaad waar, lijkt mij ook een aardige kerel die niet naast zijn schoenen loopt. Zijn vrouw is toch die ene van K3 weet haar naam niet meer.. begint met een 'K'Bigivan schreef:Ja, maar dit filmpje is al heel lang geleden opgenomen. Ondertussen is het onze bovenbuur in een appartement aan de belgische kust en heeft hij ook dat pretparkje een beetje verderop aan de kust.schaapie schreef:10 miljoen. Ja, dat heeft ie ondertussen al lang en breed op zijn bankrekening staan. Daarom zingt hij ook dat hij niet jaloers is.
Maar t'is wel een vriendelijke mens ondanks dat hij ondertussen schatrijk is. Maar ondertussen wel een foute autokeuze hoor. Een BMW 650i voor hem en een V*lv* v70 voor zijn huidige haar.
Sorry voor de kick, maar ik vond dit wel erg mooi om te lezen (en wilde dit topic in eerste instantie zelf postenschaapie schreef:10 miljoen. Ja, dat heeft ie ondertussen al lang en breed op zijn bankrekening staan. Daarom zingt hij ook dat hij niet jaloers is.
Prachtige reactie!Wikipedia schreef:Begin 2007 start Bert Geens, een Antwerpse student communicatiewetenschappen, de site http://www.gertje.info/. Daarop riep hij Gert Verhulst op zijn belofte uit het lied "10 Miljoen" na te komen:
"Had je tien miljoen
wat zou jij dan doen
een feestje bouwen en je geld op doen?
Ik kocht liters limonade,
honderd kilo chocolade
om aan iedereen uit te delen!"
Gert Verhulst
De site kreeg snel weerklank op internet en in de media. Gert Verhulst reageerde erop door 1500 gratis tickets voor Plopsa Indoor Hasselt weg te geven voor 2 februari 2007, en voor de beloofde limonade en chocolade te zorgen.