Blik op de weg

In heel veel films en TV programma's zijn Saabs te zien.
Plaats reactie
DNZ
Geregistreerd lid

Blik op de weg

Bericht door DNZ » di 31 jul, 2007 20:35

Dinsdag 31 juli.
Item: vervoer van goederen en vervolgens in beeld: een (zwarte?) Saab 900 classic cabrio met vloerplanken over de voorruit. :applause:

De900C-GAS
Geregistreerd lid

Re: Blik op de weg

Bericht door De900C-GAS » wo 01 aug, 2007 9:28

sitestorm schreef:Item: vervoer van goederen en vervolgens in beeld: een (zwarte?) Saab 900 classic cabrio met vloerplanken over de voorruit.
Dat is overigens een blauwe 3drs. Combi-Coupé met de planken uit het schuifdak, als het fragment van die auto in het begin van de uitzending is. :idea:
Is overigens de vorige keer dat die aflevering uitgezonden werd ook op dit forum behandeld.
Martijn Oosterom schreef:Dat moet een herhaling zijn geweest, aangezien er geen nieuwe series gemaakt worden op het moment?
U hebt helemaal gelijk. :wink:

DNZ
Geregistreerd lid

Re: Blik op de weg

Bericht door DNZ » wo 01 aug, 2007 9:31

De900C-GAS schreef:
sitestorm schreef:Item: vervoer van goederen en vervolgens in beeld: een (zwarte?) Saab 900 classic cabrio met vloerplanken over de voorruit.
Dat is overigens een blauwe 3drs. Combi-Coupé met de planken uit het schuifdak, als het fragment van die auto in het begin van de uitzending is. :idea:
Is overigens de vorige keer dat die aflevering uitgezonden werd ook op dit forum behandeld.
Martijn Oosterom schreef:Dat moet een herhaling zijn geweest, aangezien er geen nieuwe series gemaakt worden op het moment?
U hebt helemaal gelijk. :wink:
Ah, kijk dat verheldert de boel. Ik zag het in een flits, neemt u het mij niet kwalijk :wink:

De900C-GAS
Geregistreerd lid

Bericht door De900C-GAS » wo 01 aug, 2007 9:41

Via zoeken gekeken en hier kun je het nalezen. :wink:
Is trouwens de topic-titel opgevallen?? :)

DNZ
Geregistreerd lid

Bericht door DNZ » wo 01 aug, 2007 10:36

De900C-GAS schreef:Via zoeken gekeken en hier kun je het nalezen. :wink:
Is trouwens de topic-titel opgevallen?? :)
Verrek, ik heb zelfs in dat topic gepost. Compleet vergeten. :roll:

Plaats reactie