Item: vervoer van goederen en vervolgens in beeld: een (zwarte?) Saab 900 classic cabrio met vloerplanken over de voorruit.
Blik op de weg
-
DNZ
- Geregistreerd lid
Blik op de weg
Dinsdag 31 juli.
Item: vervoer van goederen en vervolgens in beeld: een (zwarte?) Saab 900 classic cabrio met vloerplanken over de voorruit.
-
De900C-GAS
- Geregistreerd lid
Re: Blik op de weg
Dat is overigens een blauwe 3drs. Combi-Coupé met de planken uit het schuifdak, als het fragment van die auto in het begin van de uitzending is.sitestorm schreef:Item: vervoer van goederen en vervolgens in beeld: een (zwarte?) Saab 900 classic cabrio met vloerplanken over de voorruit.
Is overigens de vorige keer dat die aflevering uitgezonden werd ook op dit forum behandeld.
U hebt helemaal gelijk.Martijn Oosterom schreef:Dat moet een herhaling zijn geweest, aangezien er geen nieuwe series gemaakt worden op het moment?
-
DNZ
- Geregistreerd lid
Re: Blik op de weg
Ah, kijk dat verheldert de boel. Ik zag het in een flits, neemt u het mij niet kwalijkDe900C-GAS schreef:Dat is overigens een blauwe 3drs. Combi-Coupé met de planken uit het schuifdak, als het fragment van die auto in het begin van de uitzending is.sitestorm schreef:Item: vervoer van goederen en vervolgens in beeld: een (zwarte?) Saab 900 classic cabrio met vloerplanken over de voorruit.![]()
Is overigens de vorige keer dat die aflevering uitgezonden werd ook op dit forum behandeld.
U hebt helemaal gelijk.Martijn Oosterom schreef:Dat moet een herhaling zijn geweest, aangezien er geen nieuwe series gemaakt worden op het moment?
-
DNZ
- Geregistreerd lid
Verrek, ik heb zelfs in dat topic gepost. Compleet vergeten.De900C-GAS schreef:Via zoeken gekeken en hier kun je het nalezen.
Is trouwens de topic-titel opgevallen??