In heel veel films en TV programma's zijn Saabs te zien.
-
Tenfour
- Moderator + Donateur

Bericht
door Tenfour » zo 06 jan, 2008 14:57
Screenshot op 21 min 52 sec:
Een grijze Saab 900NG / 9-3
Eén van de betere films van de laatste tijd....
10-4
-
Margreet
- Geregistreerd lid
Bericht
door Margreet » zo 06 jan, 2008 14:59
Gezellig samen filmpje kijken

-
taaffert
- Geregistreerd lid
Bericht
door taaffert » zo 06 jan, 2008 15:48
haha, zekers.
Heb `m ook gezien, de Saab

Goeie film inderdaad, de beruchte scène, waarbij de eerste Darkseeker tevoorschijn komt, kippenvel over heel mijn lijf
Gisteren naar National Treasure 2 geweest (ook Saab-rijk), misschien een aanrader, dus hop, weer naar Antwerpen!
-
Margreet
- Geregistreerd lid
Bericht
door Margreet » zo 06 jan, 2008 16:09
Hihi, wij zeiden tegelijkertijd "Hee! Smeagol!"

-
DDJ
- Geregistreerd lid
Bericht
door DDJ » ma 07 jan, 2008 13:18
Zag hem ook en ik mijn vriendin aantikken

-
peterhelm
- Geregistreerd lid
Bericht
door peterhelm » wo 09 jan, 2008 12:06
DDJ schreef:Zag hem ook en ik mijn vriendin aantikken

Herkenbaar, heel herkenbaar. kreeg jij ook een

?
-
DDJ
- Geregistreerd lid
Bericht
door DDJ » wo 09 jan, 2008 12:53
peterhelm schreef:DDJ schreef:Zag hem ook en ik mijn vriendin aantikken

Herkenbaar, heel herkenbaar. kreeg jij ook een

?
Nee, mijn vriendin vindt het namelijk ook geweldig

-
nelfrikandel
- Geregistreerd lid
Bericht
door nelfrikandel » wo 09 jan, 2008 13:15
Draait die film nog in de BIOS of is die al in het DVD circuit?
-
DDJ
- Geregistreerd lid
Bericht
door DDJ » wo 09 jan, 2008 13:19
BIOS en ik kan je aanraden hem op groot scherm te gaan zien. Zo'n film is het namelijk. Wel toiletpapier meenemen en een fles wiskey om te bekomen van enkele schrikmomenten.
-
Rutger
- Geregistreerd lid
Bericht
door Rutger » zo 13 jan, 2008 21:14
Je moet 'm zeker in de bios zien en ook niet meer dan één keer. Het goede van de film zit 'm namelijk in de kicks en wendingen die je steeds krijgt, en als je het verhaal al kent mis je dat dus.. Thuis op een kleine tv met geluid uit de tv ontbreekt toch een beetje de beleving; in de bios wordt je echt in de film opgezogen en dat maakt het zo goed.
@ taaffert: ik vond de eerste National Treasure erg goed, is 2 ook zo? En moet je die ook in de bios zien zoals I Am Legend? De eerste heb ik btw ook niet in de bios gezien. Heb Book of Secrets al wel op m'n harde schijf staan maar ik twijfel dus even of ik 'm niet beter bij buurman Pathé kan gaan kijken

-
AeroMan
- Geregistreerd lid
Bericht
door AeroMan » di 15 jan, 2008 23:41
Is in "I Robot" niemand die zinkende 9000 opgevallen waarin het jonge meisje zit? (Welke niet gered word door de robot)..
Was herkenbaar aan de deurgrepen en natuurlijk de hoofdsteunen.
-
taaffert
- Geregistreerd lid
Bericht
door taaffert » wo 16 jan, 2008 0:05
Rutger schreef:@ taaffert: ik vond de eerste National Treasure erg goed, is 2 ook zo? En moet je die ook in de bios zien zoals I Am Legend? De eerste heb ik btw ook niet in de bios gezien. Heb Book of Secrets al wel op m'n harde schijf staan maar ik twijfel dus even of ik 'm niet beter bij buurman Pathé kan gaan kijken

Het is weer een goed verhaal met veel spanning erin.
Voor de sfeer zou ik naar de bioscoop gaan. Iedereen kan downloaden toch tegenwoordig

-
DDJ
- Geregistreerd lid
Bericht
door DDJ » wo 16 jan, 2008 9:28
AeroMan schreef:Is in "I Robot" niemand die zinkende 9000 opgevallen waarin het jonge meisje zit? (Welke niet gered word door de robot)..
Was herkenbaar aan de deurgrepen en natuurlijk de hoofdsteunen.
ik dacht al....
-
Tool
- Geregistreerd lid
Bericht
door Tool » do 17 jan, 2008 21:04
Ik vond I am legend eigenlijk tegenvallen.. k had er meer van verwacht

-
AlvarJens
- Geregistreerd lid
Bericht
door AlvarJens » vr 01 feb, 2008 14:31
Beetje late reactie, maar ik vind het echt "laim" dat I am legend en 28 days later zo ontzettend veel precies dezelfde verhaallijn hebben.
Naar het schijnt, zou de crew van de tweede het verhaal van de eerste gepikt hebben en een klein beetje een andere wending aan het verhaal gegeven hebben. Vind het overigens beide hele goede verhalen en krachtige films!