9-5 Aero in Top Gear

In heel veel films en TV programma's zijn Saabs te zien.
Plaats reactie
Ivo
Geregistreerd lid

9-5 Aero in Top Gear

Bericht door Ivo » ma 10 nov, 2003 10:19

Gisteravond op de BBC een 9-5 Aero in Top Gear - heb helaas alleen het laatste stukje gezien.

Wordt ongetwijfeld nog herhaald. Op de BBC site is te zien dat ze de 9-5 (omdat ze een beetje moe werden van de eeuwige referenties aan Saab's vliegtuighistorie) een wedstrijdje hebben laten doen met een Sea Harrier - een straaljager dus...

Ivo

Nielz
Geregistreerd lid

Re: 9-5 Aero in Top Gear

Bericht door Nielz » ma 12 jan, 2004 12:50

Waarschijnlijk wordt deze aflevering van top gear nog wel een keer op veronica uitgezonden.

FrankM
Geregistreerd lid

Bericht door FrankM » ma 12 jan, 2004 14:39

Top Gear wordt ook vaak herhaald op de zender BBC World

dirk
Geregistreerd lid

Bericht door dirk » di 13 jan, 2004 18:24

www.racingflix.com kun je 'm downloaden

Niels
Geregistreerd lid

Bericht door Niels » di 13 jan, 2004 20:01

Dat is overigens al een vrij oude aflevering, denk iets van 6 afleveringen terug.

Jammer dat er niet echt een overtuigende conclusie achter het verhaal zat... beetje vage review vond ik :? Zeker omdat Jeremy overal wel een lekker uitgesproken mening over heeft 8)

Erik
Lid van verdienste

Bericht door Erik » do 15 jan, 2004 12:22

heeft iemand dat filmpje of internet staan.
Ik haal met mijn 1024 adsl een downloadsnelheid van een 33k6 modem op die site. Een strakke 3.59kb/s :shock:

michiel
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door michiel » do 15 jan, 2004 14:15

Ik had precies het zelfde :!:

Heb het filmpje nu wel helemaal binnen, maar heb niet de mogelijkheid om de 42MB nog ergens online te zetten.. :(

Op de downloadsnelheid die je haalt na, is het verder wel een goede site waar veel leuke filmpjes te krijgen zijn. Klik gewoon nog een paar filmpjes meer aan en je wachten zal extra beloond worden :wink:

John
Geregistreerd lid

Bericht door John » do 15 jan, 2004 14:55

ook ik had ongeveer 6 kb/seconde dat met een maximale snelheid van 100 MB/seconde....... :shock:
maar inmiddels heb ik het filmpje nu wel helemaal binnen. Of zijn we allemaal op hetzelfde moment aan het downloaden?

Erik
Lid van verdienste

Bericht door Erik » do 15 jan, 2004 15:13

dan het volgende.

weet iemand hoe je het maximaal aantal gelijktijdige downloads kunt aanpassen in win xp. Staat bij mij blijkbaar op 2, dus dan schiet het nog steeds niet op. :cry: :offtopic: :wink:

michiel
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door michiel » do 15 jan, 2004 17:03

John schreef:Of zijn we allemaal op hetzelfde moment aan het downloaden?
Dacht ik eerst ook aan, maar ook andere filmpjes gaan bij mij net zo traag. :?
Lijkt me dus niet erg aannemelijk.

Niels
Geregistreerd lid

Bericht door Niels » do 15 jan, 2004 17:47

Bandbreedte is duur, dus net als zoveel andere sites bieden ze je de mogelijkheid om te betalen voor een snellere download... als het aanbod je aanspreekt zou je het kunnen overwegen.

Klaas
Geregistreerd lid

Bericht door Klaas » di 14 sep, 2004 15:07

Het filmpje binnengehaald en omdat het downloaden zo traag gaat heb ik hem voor de liefhebber maar even achter m'n site gezet (je houdt aardig ruimte over als je in flash een site maakt :P ). Wel heb ik hem de helft kleiner gemaakt (23 MB) wie hem wil downloaden:

:!: Klik hier voor de Saab 9-5 test in Top Gear

(ik laat hem echter niet eeuwig staan :wink:)

Klaas
Geregistreerd lid

Bericht door Klaas » wo 29 sep, 2004 20:39

Heb de film van mijn site afgehaald; had de ruimte nodig voor iets anders. Is 80 keer gedownload (bedankt Klaas... :wink: ). Snelheid van m'n Saab is gelukkig beter dan de snelheid van mijn provider

groet
klaas

Plaats reactie