NOS journaal 21 april - 22.00u

In heel veel films en TV programma's zijn Saabs te zien.
Plaats reactie
FrankH
Geregistreerd lid

NOS journaal 21 april - 22.00u

Bericht door FrankH » di 22 apr, 2008 21:15

Gisteravond in het NOS-journaal van 22.00u. een item over airbags voor de voorruit ter bescherming van voetgangers. Daarbij een botsproef met volgens mij een Saab, en tijdens interview buiten voor een zebrapad een 900 of 93.

Troll fan
Geregistreerd lid

Re: NOS journaal 21 april - 22.00u

Bericht door Troll fan » di 22 apr, 2008 23:32

FrankH schreef:Gisteravond in het NOS-journaal van 22.00u. een item over airbags voor de voorruit ter bescherming van voetgangers. Daarbij een botsproef met volgens mij een Saab, en tijdens interview buiten voor een zebrapad een 900 of 93.
Autoliv in Zweden voert testen uit met voetgangers airbags, dus de kans is groot dat dit met een SAAB wordt uitgevoerd.

http://www.autoliv.com/alv/connect/Home ... Protection

Ik ben natuurlijk voor extra veiligheid maar hoever moet je gaan?
Voorkomen van een botsing met fietser of voetganger zou top prioriteit moeten krijgen.
Als ik in een vliegtuig stap krijg ik geen parachute uitgedeeld, voor in het geval dat het vliegtuig uit de lucht valt :shock:

Jacco K.
Geregistreerd lid

Re: NOS journaal 21 april - 22.00u

Bericht door Jacco K. » wo 23 apr, 2008 17:31

Troll fan schreef:
FrankH schreef:Gisteravond in het NOS-journaal van 22.00u. een item over airbags voor de voorruit ter bescherming van voetgangers. Daarbij een botsproef met volgens mij een Saab, en tijdens interview buiten voor een zebrapad een 900 of 93.
Autoliv in Zweden voert testen uit met voetgangers airbags, dus de kans is groot dat dit met een SAAB wordt uitgevoerd.

http://www.autoliv.com/alv/connect/Home ... Protection

Ik ben natuurlijk voor extra veiligheid maar hoever moet je gaan?
Voorkomen van een botsing met fietser of voetganger zou top prioriteit moeten krijgen.
Als ik in een vliegtuig stap krijg ik geen parachute uitgedeeld, voor in het geval dat het vliegtuig uit de lucht valt :shock:
Dat van het vliegtuig vind ik nou ook.
Hoever moet je gaan idd.

Plaats reactie