9-5 in top gear op bbc prime

In heel veel films en TV programma's zijn Saabs te zien.
Plaats reactie
gertjan
Donateur
Donateur

9-5 in top gear op bbc prime

Bericht door gertjan » zo 25 sep, 2005 13:41

Aangezien ik alleen sateliet heb en dus nog wel eens top gear kijk op bbc-prime ben ik vandaag getrakteerd op een uitzending waarin de heren presentatoren op zoek gingen naar oorzaak van de "smile"van de engelse tandartsen wanneer deze het over hun saab hebben! Waarom verschijnt deze smile op hun gezichten? En wat heeft een 9-5 nog van een vliegtuig? Juist. het night-panel knopje??

Eerst werd saab even afgekraakt terwijl het snelheidscircuit werd gereden door een 9-5 aero in wedstrijd met een harrier?? De harrier won :cry:

Vervolgens werd toch ook nog wel stilgestaan bij het accelereren van 50 tot 70 mile/h en andere leuke zaken.
Al met al een grappig stukje!
De glimlach snappen ze nu wel????? :D

puude
Geregistreerd lid

Bericht door puude » zo 25 sep, 2005 19:17

Leuk bericht!

Dat afkraken zoals jij het noemt is iets wat top gear altijd doet. Of ze kraken een auto enigszins af, en aan het eind van het item draaien ze 180 graden om en zeggen ze zoiets als "but it's a good car", of ze hemelen een auto een tijdje op en aan het eind zeggen ze zoiets als "buy another car".

Ik ben benieuwd wanneer deze aflevering op de nederlandse zender is te zien.

En mijn tandarts heeft ook een saab. :?

gertjan
Donateur
Donateur

Bericht door gertjan » zo 25 sep, 2005 19:49

sorry :oops: :oops:

ik kom er net achter dat het een herhaling is van serie 3 /episode 3 van 9 november 2003!

viewtopic.php?p=1873&highlight=harrier#1873

was toch leuk om te zien!

puude
Geregistreerd lid

Bericht door puude » zo 25 sep, 2005 19:59

duh :(

maar niet getreurd: ze verzinnen eind dit jaar voor de vernieuwde 9-5 wel weer een nieuwe stunt.

ralph12
Geregistreerd lid

Bericht door ralph12 » ma 26 sep, 2005 7:42

TopGear natuurlijk beste autoprogramma, maar m.n. die Clarckson heeft een erg grote waffel, vooral als ze weer es lol hebben over 'Zie Zjermens'. Tekenend toen Veronica een ouwe aflevering liet zien hoe MG de Duitsers die net de brui er aan hadden gegeven bij Rover zogenaamd bij de neus had genomen door ze de MG V8 niet te tonen.

De Duitsers zijn succesvol met de Mini (enige dat ze meenamen uit de Rover inboedel) op een manier dat Rover nooit gelukt was. Die MG V8 is nooit aangeslagen (Ford Mustang motor) en Rover en MG zijn op de fles. Sterker: op Morgan na is er geen enkele Britse onafhankelijke fabriek meer over. TVR vorig jaar in handen gekomen van een Rus.

Plaats reactie