Fuseehuis rubber bus vervangen
-
Sytske
- Geregistreerd lid
Fuseehuis rubber bus vervangen
Betreft een Saab 9.3 2008. I.v.m. slijtage moet ik de rubber bus in het fuseehuis rechtsachter vervangen. Normaliter zou ik het complete fuseehuis vervangen maar deze zijn helaas (nieuw) moeilijk te vinden. Daarom moet ik er ervoor kiezen de rubber bus in het oude fuseehuis te vervangen. Ik heb het fuseehuis inmiddels gedemonteerd maar nu zoek ik een garage (bvk in de Randstad) om de oude bus eruit te persen en de nieuwe erin te persen. Heeft iemand ervaring met een bedrijf die dit kunnen verzorgen?
-
Sytske
- Geregistreerd lid
Re: Fuseehuis rubber bus vervangen
Opgelost met dank voor de hulp van Werli