Ik heb een andere set stoelen op het oog, ipv het herbekleden van mijn huidige stoel waar het leer van is gescheurd.
Maar nu heb ik handbediende stoelen en de vervangende stoel is elektrisch met geheugen.
Ik heb al wat gezocht op het forum maar heb alleen nog maar stukjes gevonden ipv een compleet verhaal.
Welke extra bedrading moet er aanwezig zijn voor een elektrisch verstelbare bestuurdersstoel met geheugen (en stoelverwarming) t.o.v. handmatig verstelbaar (met stoelverwarming) en hoe groot is de kans dat die bedrading al aanwezig is.? En moet er nog eea aangemeld worden of is dat redelijk plug en play? Bouwjaar is 2009.
Installeren elektrisch verstelbare bestuurdersstoel
-
Rico1303
- Donateur (2x)

Re: Installeren elektrisch verstelbare bestuurdersstoel
https://saabwisonline.com/9-3-9440/2009 ... -4d-5d-lhd
De -/aarde ligt er meestal wel.
De stroom toevoer zou ke vanaf de zekeringkast in de kofferbak vaak moeten aanleggen.
De i bus kabel weet ik niet zeker.
H40-1 is de connector onder de stoel
De -/aarde ligt er meestal wel.
De stroom toevoer zou ke vanaf de zekeringkast in de kofferbak vaak moeten aanleggen.
De i bus kabel weet ik niet zeker.
H40-1 is de connector onder de stoel
-
LarsJanse
- Donateur

De voeding en de aarde kom ik wel uit, het is juist die I-bus die ik ook niet zeker weet, en waar ik ook weinig over kan vinden.
Heb je die verbinding met de i-bus echt nodig qua functionaliteit of kan het ook zonder?
Heb je die verbinding met de i-bus echt nodig qua functionaliteit of kan het ook zonder?
-
Rico1303
- Donateur (2x)

Volgensmij is die i bus alleen maar voor de spiegel geheugen functies
-
LarsJanse
- Donateur

[]
Daar kan ik wel zonder..
Daar kan ik wel zonder..
-
jansen
- Donateur (7x)

Voor de werking heb je alleen stroom en aarde nodig wil je hem later ook kunnen uitlezen dan moet ie wel op de canbus worden aangesloten.
-
LarsJanse
- Donateur

Dank voor de reacties ik weet voldoende.