Koplampen
-
reiernumans
- Donateur (2x)

Re: Koplampen
Met een hele hoop pijn en moeit moet dat mogelijk zijn, maar de realistische oplossing hier is koplampen laten schuren/polijsten/coaten.
-
J.vandermeulen
- Donateur

Re: Koplampen
Volgens mij zit er viezigheid aan de binnenkant van het glas waar je niet bij kunt?
-
LarsJanse
- Donateur

Re: Koplampen
Ik heb ooit deze procedure gezien qua aanslag aan de binnenkant van de koplampen .. misschien kun je daar wat mee? Is voor een pre-facelift 9-3 maar zou niet zoveel moeten verschillen?
https://www.saab-93-ss.nl/Lens-reinigen.html
EDIT: lees net hieronder dat dit op de facelift-lampen niet werkt… hoef ik het bij mezelf ook niet te proberen
https://www.saab-93-ss.nl/Lens-reinigen.html
EDIT: lees net hieronder dat dit op de facelift-lampen niet werkt… hoef ik het bij mezelf ook niet te proberen
-
PeterJanssen
- Donateur

Re: Koplampen
Pre-facelift methode werkt niet bij de latere. De latere heeft een afscherming rond de dimlichten, daardoor kom je er via de groot-licht opening niet meer bij.
In zou eerst de voorzijde laten doen. Dan kijken of het aan de binnenkant van het glas zit, of op de len
s.
Met wat handigheid en lef os de lens-unit eruit te halen. Evt vervangen. Dan is de reflector ook meyeen goed.
Geeft bij min enorm gewerkt.

In zou eerst de voorzijde laten doen. Dan kijken of het aan de binnenkant van het glas zit, of op de len
Met wat handigheid en lef os de lens-unit eruit te halen. Evt vervangen. Dan is de reflector ook meyeen goed.
Geeft bij min enorm gewerkt.
