Automaat lijkt niet te willen schakelen
-
Ronnes
- Donateur (2x)

Automaat lijkt niet te willen schakelen
Ik kreeg net het bericht van een vriend dat de automaat van zijn auto niet wil opschakelen. De motor gaat hoog in de toeren, maar de bak schakelt niet naar 5de versnelling. Hij heeft dan geprobeerd om manueel te schakelen. Op het display verschijnt dan wel M5, maar het hoge toerental blijft, dus de bak reageert niet. Hij hoort geen bijgeluiden. Het gaat om een Aero 2006. Is de versnellingsbak flushen een oplossing of is er iets anders aan de hand?