Handgeschakeld????
-
busy
- Donateur (4x)

Re: Handgeschakeld????
automaat en met de hand bedienen Nee geen handgeschakelde bak
-
Kruimel
- Geregistreerd lid
Re: Handgeschakeld????
Maar is de prijs gebaseerd op een handbak of automaat?
-
busy
- Donateur (4x)

Re: Handgeschakeld????
gewoon een foutje in de advertentie. prijs gebaseerd hoe de auto er staat. hand of automaat maakt bij deze versie niet zoveel uit in prijs.
-
fozwart
- Donateur (7x)

Re: Handgeschakeld????
Dat kun je misschien beter aan de verkoper vragen.Kruimel schreef: ↑wo 03 jun, 2026 7:23Maar is de prijs gebaseerd op een handbak of automaat?

