Vandaag de auto weer opgehaald na de jaarlijkse onderhoudssessie bij sapphire.
Behalve apk (alleen dim- en mistlicht afstellen) en kleine beurt ook nog “een paar” extra dingetjes laten doen.
-) remschijven laten meten op kromming. Alles binnen 2/100e mm.
-) hrc laten vervangen ivm met slecht remgevoel,
-) ATF laten vervangen (preventief/extra omdat hij vorige keer zo vies was, olie was alweer grijzig na 12000km)
-) stabirubbers achter
-) Vastzittende stelbouten achteras laten vervangen en auto laten uitlijnen
Doet even pijn in de portemonnee maar dan heb je ook wat.
Nu thuis nog even netjes wassen en in de wax zetten, en dan zijn we vakantie-klaar.
En Ohja, misschien toch nog de stoelen vervangen voor een elektrische set…
De volgende Saab 9-3 sport estate van Lars
2002-2012
-
LarsJanse
- Donateur

Terug naar “9-3 Sport Sedan en Estate”
Ga naar
- ↳ Aanmelden voor de Saabmarktplaats
- Saabforum.nl
- ↳ Algemeen
- ↳ Saabforum.nl meetings
- ↳ We are many, we are SAAB - 15 jan 2012
- Algemeen
- ↳ Saab Club Nederland
- ↳ Saab Classics Vereniging Nederland
- ↳ Saab Club België
- ↳ Saab nieuws
- ↳ Saab algemeen
- ↳ Saab meetings en ritten
- ↳ Auto's algemeen
- ↳ Saab in films / op TV / op YouTube
- ↳ Gestolen Saabs
- Modellen
- ↳ 92, 93, 95, 96 en Sonett (TT)
- ↳ 95, 96 en Sonett (V4)
- ↳ 90
- ↳ 99
- ↳ 900 Classic
- ↳ 9000
- ↳ 9-3 en 900 NG
- ↳ 9-3 Sport Sedan en Estate
- ↳ 9-2X
- ↳ 9-4x
- ↳ 9-5
- ↳ 9-5 NG
- ↳ 9-7x
- Saab Extra
- ↳ Viggen
- ↳ Cabrio
- ↳ Turbo & Tuning
- ↳ LPG
- Specialisten en andere Saabgaragisten
- ↳ Saab / Orio Erkende Leveranciers + Reparateurs
- ↳ Saabspecialisten en andere bedrijven die Saabs verkopen
- Gespot
- ↳ Gespot NL
- ↳ Gespot (België)
- ↳ Gespot (overige landen)
- Saabforum Pakket Dienst en Inkoopacties