De volgende Saab 9-3 sport estate van Lars

2002-2012
Plaats reactie
LarsJanse
Donateur
Donateur

Re: De volgende Saab 9-3 sport estate van Lars

Bericht door LarsJanse » wo 10 jun, 2026 19:02

Vandaag de auto weer opgehaald na de jaarlijkse onderhoudssessie bij sapphire.
Behalve apk (alleen dim- en mistlicht afstellen) en kleine beurt ook nog “een paar” extra dingetjes laten doen.
-) remschijven laten meten op kromming. Alles binnen 2/100e mm.
-) hrc laten vervangen ivm met slecht remgevoel,
-) ATF laten vervangen (preventief/extra omdat hij vorige keer zo vies was, olie was alweer grijzig na 12000km)
-) stabirubbers achter
-) Vastzittende stelbouten achteras laten vervangen en auto laten uitlijnen

Doet even pijn in de portemonnee maar dan heb je ook wat.
Nu thuis nog even netjes wassen en in de wax zetten, en dan zijn we vakantie-klaar.

En Ohja, misschien toch nog de stoelen vervangen voor een elektrische set…

Plaats reactie