saab navigatiesysteem navtech
-
benny1
- Geregistreerd lid
-
jwaterink
- Donateur (6x)

-
jwaterink
- Donateur (6x)

-
Halis
- Geregistreerd lid
Re: saab navigatiesysteem navtech
biep99 schreef:mijn cd voor mijn navigatiesysteem is verouderd en een nieuwe kopen is geen optie want is verschrikkelijk duur. Ik vroeg me af of ik in mijn saab geen andere cd kan gebruiken dan deze van navtech of heeft iemand een recente versie in de aanbieding ?
Kan het systeem enkel draaien op navtech of weet iemand een interessant alternatief ?
bedankt voor de info alvast.
biep
Weten jullie of de CD van het model na 2007 ook functioneert in de modellen t/m 2006?
-
postma
- Donateur (5x)

-
hannes85
- Geregistreerd lid
Sorry dat ik dit eindeloze topic weer omhoog haal maar....
Ik word zo langzamerhand een beetje moe van mijn (uit 2006 daterende) navigatie DVD. Nu heb ik al verscheidene keren een andere versie uit 2008\2009 gedownload maar niets werkt. Kan iemand mij vertellen wat ik moet gebruiken in mijn MY08 Saab navigatie systeem? Mochten jullie ook nog ergens weten waar dat te vinden is (behalve in de winkel) dan ben ik jullie erg dankbaar.
Jurjen
Ik word zo langzamerhand een beetje moe van mijn (uit 2006 daterende) navigatie DVD. Nu heb ik al verscheidene keren een andere versie uit 2008\2009 gedownload maar niets werkt. Kan iemand mij vertellen wat ik moet gebruiken in mijn MY08 Saab navigatie systeem? Mochten jullie ook nog ergens weten waar dat te vinden is (behalve in de winkel) dan ben ik jullie erg dankbaar.
Jurjen
-
postma
- Donateur (5x)

-
hannes85
- Geregistreerd lid
Dat staat er niet op. Misschien kun je hier iets mee; "NavteQ 2006".
Part nummer is; 12770261
http://cgi.ebay.co.uk/SAAB-93-SAT-NAV-D ... 1c0d5f2fb0
Part nummer is; 12770261
http://cgi.ebay.co.uk/SAAB-93-SAT-NAV-D ... 1c0d5f2fb0
-
postma
- Donateur (5x)

-
postma
- Donateur (5x)

-
postma
- Donateur (5x)

-
Raf_666
- Geregistreerd lid
Heb ook al een paar dvd 's naar de maan geholpen , geprobeerd met imgburn,nero , telkens als dvd-rom gebrand (de iso WE_06Q4) maar zonder succes. Zelfs een dvd die bij een vriend wel werkt doet 't niet bij mij. De originele dvd van 2005 is part no 12 806 040 , western europe 2005 sdal voor 9-3 SS en convertible
Iemand een idee waar 't aan kan liggen ? firmware ?
Thx
Raf
ps : gebruikte verbatims laagste speed
Iemand een idee waar 't aan kan liggen ? firmware ?
Thx
Raf
ps : gebruikte verbatims laagste speed