Mijn nieuwe auto!

2002-2012
CLAUDIA78
Geregistreerd lid

Re: Mijn nieuwe auto!

Bericht door CLAUDIA78 » do 23 jul, 2026 15:18

Ps ik.heb alle rekeningen vd vorige eigenaar erbij gekregen maar niet alle dingen waren gedaan helaas

FromHereToWalhalla
Donateur
Donateur

Bericht door FromHereToWalhalla » za 25 jul, 2026 20:42

Dat is beslist een goed begin.
Nu eerst vele veilige kilometers gewenst.

CLAUDIA78
Geregistreerd lid

Bericht door CLAUDIA78 » di 11 aug, 2026 16:35

Afbeelding

Tadaaa mijn nieuwe pookhoes gefikst
De truc met de schroef werkte niet. We hadden niet de goede schroeven.braken af.
Mijn vriend heeft van de nieuwe hoes een stukje naad opengeknipt en toen alles zorgvuldig aangetrokken en vastgenaaid.
Hij is er een hele tijd mee bezig geweest maar ik ben er heel blij mee

Afgelopen weekend heb ik totaal wel 500 km gereden met de auto en wat rijdt hij heerlijk.en behoorlijk zuinig op de snelweg.zeker in vergelijk met mijn vorige auto de peugeot 207 uit 2007.
Er zit cruise control op.

Ook leuk is alle aanspraak van mensen die zeggen oh wat leuk n Saab die ken ik nog van.......en dan hoor je allerlei verhalen. Heel leuk!!

CLAUDIA78
Geregistreerd lid

Bericht door CLAUDIA78 » di 11 aug, 2026 16:47

Ook nieuwe naafdoppen

Afbeelding

frits 9-3
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door frits 9-3 » di 11 aug, 2026 19:10

Goed bezig! Heel veel rijplezier gewenst! :D

LarsJanse
Donateur
Donateur

Bericht door LarsJanse » di 11 aug, 2026 20:58

CLAUDIA78 schreef:
di 11 aug, 2026 16:35
Afbeelding

Tadaaa mijn nieuwe pookhoes gefikst
De truc met de schroef werkte niet. We hadden niet de goede schroeven.braken af.
Mijn vriend heeft van de nieuwe hoes een stukje naad opengeknipt en toen alles zorgvuldig aangetrokken en vastgenaaid.
Hij is er een hele tijd mee bezig geweest maar ik ben er heel blij mee

Afgelopen weekend heb ik totaal wel 500 km gereden met de auto en wat rijdt hij heerlijk.en behoorlijk zuinig op de snelweg.zeker in vergelijk met mijn vorige auto de peugeot 207 uit 2007.
Er zit cruise control op.

Ook leuk is alle aanspraak van mensen die zeggen oh wat leuk n Saab die ken ik nog van.......en dan hoor je allerlei verhalen. Heel leuk!!
Netjes,
Het zijn vaak de kleinere dingen waar je het meeste plezier van hebt :thumbup2:

En inderdaad soms van de meest onverwachte kanten een reactie op de Saab. Op de camping in Denemarken, of van een 20jarige DHL bezorger; dat verwacht je het toch ook niet direct

Plaats reactie