saab navigatiesysteem navtech
-
Jake
- Geregistreerd lid
-
Mister Lee
- Geregistreerd lid
-
gijoe666
- Geregistreerd lid
-
PWK
- Geregistreerd lid
Naar verwoede pogingen met het verstrekte exemplaar van eerdergenoemd forumlid en een software update voor de dvdlezer (waarvan ik niet heb gemerkt dat er ook werkelijk iets is geupdate - iemand een idee of je een melding moet krijgen?)) werkt bij mij de navigatie nog steeds niet! Ik heb een 'origineel' saab navigatiesysteem, af-fabriek ('saab navigation'). Exemplaar was getest door forumlid en werkte bij hem prima..
Mijn 9-3ss is uit mei 2003...iemand een idee waar het aan kan liggen?
Mijn 9-3ss is uit mei 2003...iemand een idee waar het aan kan liggen?
-
Ger53
- Geregistreerd lid
Heb ook een DvD via internet gekocht voor €30. Zou 2008 software zijn geschikt voor saab. Maar helaas, werkt dus niet.
Naar die 30 eurootjes zal ik wel kunnen fluiten.
Ben wel nieuwsgierig naar de aankoop van Gijoe666, ook omdat ik ook een 9.3 uit 2004 heb. Kan je me dr iets over vertellen?
Wat navigatie betreft, ik vind het wel erg vervelend dat als ik net naar lekkere muziek zit te luisteren, die navigatiejuffrouw er tussendoor komt en de cd of radio naar een ander volume schakelt.
Dat je die juf zachter kunt zetten weet ik, maar daar is het probleem niet mee verholpen, de muziek gaat elke keer toch zachter. Kan dat niet anders?
Kan die navigatiejuf niet gewoon uit? Iemand een idee?
Naar die 30 eurootjes zal ik wel kunnen fluiten.
Ben wel nieuwsgierig naar de aankoop van Gijoe666, ook omdat ik ook een 9.3 uit 2004 heb. Kan je me dr iets over vertellen?
Wat navigatie betreft, ik vind het wel erg vervelend dat als ik net naar lekkere muziek zit te luisteren, die navigatiejuffrouw er tussendoor komt en de cd of radio naar een ander volume schakelt.
Dat je die juf zachter kunt zetten weet ik, maar daar is het probleem niet mee verholpen, de muziek gaat elke keer toch zachter. Kan dat niet anders?
Kan die navigatiejuf niet gewoon uit? Iemand een idee?
-
red&grey
- Geregistreerd lid
-
Mister Lee
- Geregistreerd lid
-
Michail
- Geregistreerd lid
saab navigatiesysteem navtech
|Welk systeem wordt af fabriek geleverd vanaf my 07 (de versie met touchscreen)
-
dafya126
- Geregistreerd lid
sdal schijf 2008
nu al meeder copien gemaakt en draai nu zelf al geruime tijd op kopie.
saab 9-3 2.0t vector lpi juli 2003 175 pk
2008 schijf is nu al meer dan 300euri!!
geteste kopieen beschikbaar 50 euro
saab 9-3 2.0t vector lpi juli 2003 175 pk
2008 schijf is nu al meer dan 300euri!!
geteste kopieen beschikbaar 50 euro
-
djkriz
- Geregistreerd lid
-
Caracalla
- Geregistreerd lid
ik heb mij al dood zitten zoeken achter een nieuwe kaart voor mijn 9-3SS uit 2004
ik had de versie 2007 afgehaald van internet om te testen, en die staat dus op zo'n dual layer maar die werkt hier simpelweg niet
"this is not a navigation DVD" zegt ie
Had al eens geïnformeerd in de garage hier in België en daar vragen ze maar liefst 435 euro voor zo'n schijfje! Schandalig...
ik had de versie 2007 afgehaald van internet om te testen, en die staat dus op zo'n dual layer maar die werkt hier simpelweg niet
"this is not a navigation DVD" zegt ie
Had al eens geïnformeerd in de garage hier in België en daar vragen ze maar liefst 435 euro voor zo'n schijfje! Schandalig...
-
djkriz
- Geregistreerd lid
-
Caracalla
- Geregistreerd lid
Daar vind ik toch niets terug...
Nu, 'k heb nog een Verbatim liggen, 'k zal die gegevens eens op een verbatim overbranden
Maar'k vinnet toch raar hoor, de DVD die er nu inzit is slechts 3,5 gigabyte groot. Hebben ze dan werkelijk zoveel gegevens bijgevoegd? Of neemt die lezer simpelweg geen Dual Layers? Dat is dan toch zo'n Denso-apparaat of niet? (die zit links achter in de koffer)
Nu, 'k heb nog een Verbatim liggen, 'k zal die gegevens eens op een verbatim overbranden
Maar'k vinnet toch raar hoor, de DVD die er nu inzit is slechts 3,5 gigabyte groot. Hebben ze dan werkelijk zoveel gegevens bijgevoegd? Of neemt die lezer simpelweg geen Dual Layers? Dat is dan toch zo'n Denso-apparaat of niet? (die zit links achter in de koffer)