>MY2010 Tech2/Tis2Web/MDI/GDS/GlobalTis...

2002-2012
phunkinit2
Geregistreerd lid
Berichten: 57
Lid geworden op: wo 11 mei, 2022 19:44
Regio: BE - Oost-Vlaanderen / Flandre-Orientale

>MY2010 Tech2/Tis2Web/MDI/GDS/GlobalTis...

Bericht door phunkinit2 » wo 20 jul, 2022 0:42

Ik wou vandaag een sleutel programmeren met de tech2(kloon) op mijn 2011 aero, maar bij de security acces is het misgelopen
"VIN not supported"
Vreemd, want eerder had de tech2 al level 3 security acces op dezelfde wagen verkregen (bij wijze van test) en wat foutcodes uitgelezen paar instellingen gewijzigd. niks fancy. (dus wss. geen security acces nodig gehad)

2dehands laptop gekocht, Win XP er op met Tis2000, GlobalTis, WIS,... Alles netjes in koffertje in om te bewaren tot ik hem écht nodig heb, zoals gisteren.
En geloof me, daar zit best wel wat werk in. (xp installeren, software cracks, drivers zoeken,...)
Niet moeilijk, dat het niet werkt, want het www vertelt me dat vanaf 2010 je Tis2Web nodig hebt
Daar sta je dan lekker stoer te wezen met jefancy tech2 koffertje. :cry: Ter mijner verdediging,...het is dan ook mijn eerste "moderne" Saab :)

En nu...nu ben ik even in de war. :shock: Ik veronderstel dat ik mijn Tech2 voor de basic dingen kan blijven gebruiken, maar voor het wat "diepere werk" snap ik het nog even niet. :?:

Dus Tis2Web nodig (€60 per dag ondertussen), maar wat nog dan ? Heb ik dan ook zon GM MDI GDS2 nodig ? of kan ik de Tech2 en candi als pass through gebruiken ? Of hebben we hier met een ander protocol te maken. -J2534- ? Jxxxx?
Die laptop kan ik dan best upgraden naar win7, of kan ik (Global)TIS(2000) ook nog gebruiken voor mijn wagen. ?

Ik zie dat de vrienden van de rijzende zon ook niet stilzitten en een Setje aanbieden met [url https://www.obdii365.com/wholesale/wifi ... tware.html] GM MDI + Tech2Win software op een SSD[/url]
Maar wat is nu het verschil tussen Tech2Win en Tis2Web ?

Als ik die € 60 moet betalen aan Orio, dan moet dat maar. Maar moet er wel zeker van zijn dat ik de juiste hardware heb.

Kan er iemand zo goed zijn om mijn pad te verlichten met wijsheid ?

PS: Tech2 beschikbaar, BE, regio Gent (of misschien wel te koop straks :lol: ) PM als dit je kan helpen.
9-3 TTiD Aero4 180Pk Estate 2011 (huidig :D )
9-3 TiD 2.2 Vector 2002 (Sold)
900 NG V1996 (R.I.P)

Plaats reactie