En, afgevuld met de juiste hoeveelheid, en niet onbelangrijk, met de juiste hoeveelheid olie er in. Maar, zoals je al aangaf, het milieu argument moet je zeker niet onderschatten en pas op want met een ongelukje of verkeerd gebruik is R134a niet echt ongevaarlijk voor je zelf.Oosthoek schreef: ↑do 14 sep, 2023 11:15Puik als het werkt, maar voor nog geen 150 piek wordt je systeem leeggehaald, afgeperst (is ie lek?) en weer gevuld op de juiste druk bij de lokale airco specialist. Lijkt me beter tegen vocht en schimmel in je systeem en ook voor het milieu. Het zou niet mijn DYI job zijn om 100 piek te besparen.
9-3NG 2.0t Vector. Welkome koele luchtjes.
- fozwart
- Donateur (7x)
- Berichten: 6922
- Lid geworden op: do 04 sep, 2008 22:49
- Regio: NL - Provincie Zuid-holland
- Contacteer:
Re: 9-3NG 2.0t Vector. Welkome koele luchtjes.
In the end, everything will be okay. If it's not okay, it's not the end
Saab 9-3 SS 1.8t, 2008, Biopower
Saab 9-3 SS 1.8t, 2008, Biopower
- Vyv
- Moderator + Donateur
- Berichten: 9916
- Lid geworden op: vr 18 feb, 2005 15:01
- Regio: NL - Provincie Noord-Brabant
Re: 9-3NG 2.0t Vector. Welkome koele luchtjes.
Tja, ik heb niet altijd even goede ervaringen gehad bij een airco "specialist", vandaar dat ik het zelf eens een keer wilde proberen.