Op het forum zijn genoeg topics over dit onderwerp maar toch kom ik er helaas niet uit.
Mijn 9-3 estate uit 2008 heeft sinds enkele dagen deze melding.
Ter info; ik heb afgelopen zaterdag mijn beide spiegels vervangen dus ik heb zowel bij de bijrijders als bij de bestuurders kant de deurpanelen los gehad.
Hierna heb ik geen problemen gehad.
Vervolgens heb ik maandag het slot van mijn achterklep vervangen (verlichting ging met het oude slot niet branden en hij gaf op het scherm niet aan dat de klep open was, dit probleem is nu opgelost en werkt weer)
Echter de volgende ochtend had ik de wel bekende “theft protection failure” melding.
Het meest logische is dat het aan het slot van de achterklep ligt (geen idee of die foutmelding daar vandaan kan komen)
Deze heb ik zojuist dus weer los gehad en kabels gecontroleerd, ik kan hier alleen niets geks vinden, plus daar bij met werkende verlichting en een werkende melding dat de klep open staat zou je verwachten dat het slot goed is en de montage ook (kan ook niet veel mee mis gaan lijkt me)
Heeft iemand een vermoeden waar deze melding vandaan zou kunnen komen?
Ik lees op het forum ook dat mensen de sirene vervangen en dat het probleem dan opgelost is, echter.. waar vind ik die sirene?
Het zou geweldig zijn als jullie mij verder zouden kunnen helpen.
Alvast bedankt!

maar hoe dan ook, het werkt!