saab navigatiesysteem navtech
-
biep99
- Geregistreerd lid
saab navigatiesysteem navtech
mijn cd voor mijn navigatiesysteem is verouderd en een nieuwe kopen is geen optie want is verschrikkelijk duur. Ik vroeg me af of ik in mijn saab geen andere cd kan gebruiken dan deze van navtech of heeft iemand een recente versie in de aanbieding ?
Kan het systeem enkel draaien op navtech of weet iemand een interessant alternatief ?
bedankt voor de info alvast.
biep
Kan het systeem enkel draaien op navtech of weet iemand een interessant alternatief ?
biep
-
justkevin
- Geregistreerd lid
-
Solid318
- Geregistreerd lid
-
jwaterink
- Donateur (6x)

Re: saab navigatiesysteem navtech
Je bent wel een cd nodig specifiek voor Saab. Navtech en Teleatlas leveren alleen maar het digitale materiaal aan bij de fabrikant van de navigatiecomputer, die neemt een hoeveelheid licenties af en maakt de data geschikt voor hun apparatuur. Als je kunt achterhalen welke fabrikant de navi computer maakt zou er misschien een alternatief zijn. BMW (vorige 3 en 5) heeft net als Renault (carminat) in het verleden met VDO Dayton samengewerkt en die cd's van VDO zelf werken daarin prima en zijn dan een stuk betaalbaarder.biep99 schreef:mijn cd voor mijn navigatiesysteem is verouderd en een nieuwe kopen is geen optie want is verschrikkelijk duur. Ik vroeg me af of ik in mijn saab geen andere cd kan gebruiken dan deze van navtech of heeft iemand een recente versie in de aanbieding ?
biep
-
nevaR
- Geregistreerd lid
-
9-3Vector
- Geregistreerd lid
-
Carlsson 900
- Geregistreerd lid
-
nevaR
- Geregistreerd lid
-
9-3Vector
- Geregistreerd lid
-
nevaR
- Geregistreerd lid
-
jwaterink
- Donateur (6x)

-
9-3Vector
- Geregistreerd lid
-
jwaterink
- Donateur (6x)

Fout, Navtech maakt het kaartmateriaal net als Teleatlas, ik bedoel welke fabrikant heeft die verrekte computer gebouwd.
Blaupunkt
Becker
VDO/Philips
Magnetti Marelli
Denso
Garmin
Kenwood
Kortom wie heeft voor Saab dat ding gebouwd.
900NG radio was clarion
9-3 radio was clarion
9-5 was AS1 Clarion, AS2 Pioneer, AS3 Pioneer radio met H&K versterker de Denso navi, de kenwood navi's.
Blaupunkt
Becker
VDO/Philips
Magnetti Marelli
Denso
Garmin
Kenwood
Kortom wie heeft voor Saab dat ding gebouwd.
900NG radio was clarion
9-3 radio was clarion
9-5 was AS1 Clarion, AS2 Pioneer, AS3 Pioneer radio met H&K versterker de Denso navi, de kenwood navi's.