van 900 2d naar 90 logisch?

1985-1987
Plaats reactie
Gebruikersavatar
D 'n' C
Geregistreerd lid

Bericht door D 'n' C » wo 31 mei, 2006 17:54

Hee jelger of iemand anders ik heb nog een vraag, Ik heb de lampen thuis liggen maar die lampen (glas en reflector) unit passen niet precies in die ring waar je door middel van boutjes de schijnrichting van de lamp kan aanpassen. horen de lampen strak in die ringen te passen of is dit ook een onderdeel om iets te stellen.

MVrGr Cees

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » wo 31 mei, 2006 18:55

ik heb daar even geen antwoord op omdat mijn projectje even stil staat.

had andere kosten te maken, en ben even de attentie aan het verleggen naar "acquisitie" van rijdend materiaal.... :wink:

Gebruikersavatar
D 'n' C
Geregistreerd lid

Bericht door D 'n' C » do 01 jun, 2006 19:45

ook intressant, maarik denk t nu wel t weten er zaten 2 sealed beams bij de r volgens mij niet bij hoorden maarik zal binnenkort andere lampen proberen te regelen

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » do 01 jun, 2006 20:44

weet je zeker dat je de goede maat hebt? ik heb de boel vorige week even opgeborgen in de berging.

Plaats reactie