Hij zit echt precies bij de motorkap hendel achter het knieschot.
Je hebt ze in 2 soorten, een 3-poot en een 4-poot.
Het relais is met nagenoeg 100% zekerheid kapot, ik heb exact hetzelfde euvel meermaals per jaar helaas.
Wat ook nog wel eens wil gebeuren (in ieder geval bij mijn 90) is dat het relais simpelweg niet goed meer in de houder zit. Druk hem eens aan en kijk eens wat er gebeurt? Eventueel een tie-wrap er omheen doen wil nog wel eens helpen.
Anders inderdaad even vervangen, ik ken helaas alleen maar adresjes bij mij in de buurt (Thom van Saabworld in Voorst, en anders Ferry in Raalte).
Let wel even op, de typen relais kunnen verschillen. Je hebt niet alleen de 3-poot en 4-poot maar ik geloof ook dat de spanning anders kan zijn. Weet echter niet helemaal precies hoe dit zit.
Maar inderdaad, op het moment dat je relais ermee stopt werkt helemaal niets meer qua knipperlicht, dus ook niet je alarmlicht. Het zou nog kunnen dat het een zekering is, controleer deze even goed. In het instructieboekje staat wel welke zekering waar voor is, ik weet helaas niet uit m`n hoofd welke je moet hebben.
De beste tip; vervang sowiezo even ALLE zekeringen en maak alles GOED schoon, dit voorkomt enorm veel storingen, is mijn ervaring. Gewoon zekeringen eruit, staalborstel over de zekeringkast (althans, over de connectoren in de zekeringkast), nieuwe zekeringen erin. Wel even de accu loshalen

Die tip is voor iedereen aan te raden, los van het feit of je wel of geen problemen ervaart.