Nieuwe 90 rijder
-
Efraim
- Geregistreerd lid
Re: Nieuwe 90 rijder
Bedankt voor de reactie Steve! Probleem is alleen dat ik de auto niet gestart krijg. De accu de hele nacht aan de oplader gehad dus zou vol moeten zijn, weer gemonteerd en alsnog niks. Word er onderhand een beetje kriegel van
-
esalet
- Donateur (8x)

Een accu kán ook zo ver heen zijn, dat hij niet meer te laden valt.
Heb dit midden in Italië ooit meegemaakt met mijn Kever, maar da's een ander (lang) verhaal.
Ben je toevallig ANWB lid? Die testen zowel je accu als de laadstroom van de auto voor je.
Oja let er op dat als je een accu haalt, de plus en min op dezelfde plek zitten als bij je oude accu.
Bij de meeste auto's is dat namelijk anders als bij een jaren tachtig SAAB.
Good luck
Heb dit midden in Italië ooit meegemaakt met mijn Kever, maar da's een ander (lang) verhaal.
Ben je toevallig ANWB lid? Die testen zowel je accu als de laadstroom van de auto voor je.
Oja let er op dat als je een accu haalt, de plus en min op dezelfde plek zitten als bij je oude accu.
Bij de meeste auto's is dat namelijk anders als bij een jaren tachtig SAAB.
Good luck
-
esalet
- Donateur (8x)

Hey ik zie 'm nu ook, op Marktplaats en Saabmarktplaats.
Gewoon even nieuwsgierig, waarom doe je 'm weg? (nieuwe ApK en zo?)
Gewoon even nieuwsgierig, waarom doe je 'm weg? (nieuwe ApK en zo?)
-
jeroen701125
- Donateur (3x)

Ik vraag me af waarom je een foto van het interieur maakt door de ruit, in plaats van de deur even open te doen, dat zou toch een veel beter beeld geven?

-
Efraim
- Geregistreerd lid
Dat klopt, maar ik had haast. Werk enzo, je kent het wel.
De reden dat ik de auto weg doe is dat ik hem nauwelijks gebruik, en ik het zonde vind om hem voor de deur te laten staan. Ook kan ik hem niet zo mooi opknappen als dat ie verdient.
Er komt straks iemand kijken, wie weet ben ik hem dan al kwijt.
De reden dat ik de auto weg doe is dat ik hem nauwelijks gebruik, en ik het zonde vind om hem voor de deur te laten staan. Ook kan ik hem niet zo mooi opknappen als dat ie verdient.
Er komt straks iemand kijken, wie weet ben ik hem dan al kwijt.
-
Steve-O
- Donateur (8x)

En acculaadprobleem was op gelost! Was massa aan bak en blok schoonschuren en met vaseline invetten, toch?
-
Efraim
- Geregistreerd lid
Die tip van jou inderdaad, werkte prima!
De auto is in principe verkocht. Ik zeg IN PRINCIPE omdat ik, handig als ik ben, vorige week onderweg naar Denemarken voor vakantie, mijn portemonnee met onder andere daarin het kentekenbewijs bij een tankstation een paar honderd kilometer in Duitsland heb laten liggen... en zonder kentekenbewijs kun je geen auto overschrijven.
Gelukkig voor mij had ik een aantal uur later een berichtje op Facebook van een zeer vriendelijke Duitser die mijn portemonnee had gevonden, met het verzoek hem te bellen. Aldus geschiedde en nu zou de portemonnee onderweg naar mijn huis moeten zijn. Echter duurt dit nu al een week, dus ik begin me er ietwat zorgen om te maken. Gelukkig weet ik uit ervaring dat de Duitse posterijen zeer netjes zijn en het dus uiteindelijk vast wel goed komt.
De auto is in principe verkocht. Ik zeg IN PRINCIPE omdat ik, handig als ik ben, vorige week onderweg naar Denemarken voor vakantie, mijn portemonnee met onder andere daarin het kentekenbewijs bij een tankstation een paar honderd kilometer in Duitsland heb laten liggen... en zonder kentekenbewijs kun je geen auto overschrijven.
Gelukkig voor mij had ik een aantal uur later een berichtje op Facebook van een zeer vriendelijke Duitser die mijn portemonnee had gevonden, met het verzoek hem te bellen. Aldus geschiedde en nu zou de portemonnee onderweg naar mijn huis moeten zijn. Echter duurt dit nu al een week, dus ik begin me er ietwat zorgen om te maken. Gelukkig weet ik uit ervaring dat de Duitse posterijen zeer netjes zijn en het dus uiteindelijk vast wel goed komt.