90 Gespot deel 2.

1985-1987
Plaats reactie
Bas
Geregistreerd lid

90 gespot via maps.google.com

Bericht door Bas » zo 24 sep, 2006 12:13

Via maps.google.com heb ik mijn 90 gespot... Is weer een hele ander manier van Saab spotten. Gelukkig zijn Saabs ook vanuit de lucht goed herkenbaar!

Gele aero
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door Gele aero » zo 24 sep, 2006 14:05

Heb zelf gisteren google earth gedownload, m'n huis opgezocht en wat zie ik daar staan, m'n oude saab 90 voor de deur. Geinig gezicht en een saab is van boven toch wel erg goed te herkennen.

Bernardus
Geregistreerd lid

Bericht door Bernardus » ma 25 sep, 2006 0:00

ja heren leuk allemaal dat google earth (maar veel minder leuk als je in Amsterdam woont en je die saab90 helemaal niet voor de deur hebt staan maar op een verschrikkelijk industrieterrein) daar ging het dus niet om - we willen graag een saab90 meeting en die mag wat mij betreft nationaal (ook niet-Amsterdammers van harte welkom)!

sb129h
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door sb129h » ma 25 sep, 2006 7:29

Ik was het niet op Haarlemmermeerplein al zou ik het willen, mijn 90 staat al sinds eind juli stil :cry: .
Ben vóór meeting!

esalet
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door esalet » di 26 sep, 2006 19:14

Ja leuk, een meeting.
ben ook helemaal vóór.
Graag vóór de winterstop (pekelseizoen).........

Bart W.
Geregistreerd lid

Bericht door Bart W. » di 26 sep, 2006 20:30

esalet schreef:Ja leuk, een meeting.
ben ook helemaal vóór.
Graag vóór de winterstop (pekelseizoen).........
Leuk!!! Ik kom ook!

ralph12
Geregistreerd lid

Bericht door ralph12 » wo 27 sep, 2006 9:44

Ik ga zo zoetjes aan (zie rubriek 99/900/90 aangeboden) toch mijn 90 te koop aanbieden. Reden waarom staat er ook. Verhaal over de kras e.d.

Ik had 'm als adv. afgevoerd van marktplaats en speurders, maar staat nog wel op 2dehands.nl

peterhelm
Geregistreerd lid

Saab 90 gespot

Bericht door peterhelm » ma 16 okt, 2006 8:46

Vanochtend voor het verkeerslicht bij de de hoek van de Johan de Wittlaan in Arnhem een mooie Saab 90 gespot. Ik was nog een beetje duf, maar kon nog net 'mooie bak' uitspreken waarop jij je raampje naar beneden draaide en bedankt riep.
Wie o wie.....

Plaats reactie