90 op marktplaats

1985-1987
Gebruikersavatar
72sonett-III
Geregistreerd lid

Bericht door 72sonett-III » zo 15 jan, 2006 22:53

jelger schreef:... van 87 is, en dus eigenlijk normaal gesproken alleen 5bak kon zijn....
Ik heb de verkoper gevraagd, het is een 4 bak.
Ook of er een spoiler bij was; daarop geen antwoord.

Gebruikersavatar
marq101
Geregistreerd lid

Bericht door marq101 » zo 15 jan, 2006 23:00

72sonett-III schreef:
jelger schreef:... van 87 is, en dus eigenlijk normaal gesproken alleen 5bak kon zijn....
Ik heb de verkoper gevraagd, het is een 4 bak.
Nou moe :confused:

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » zo 15 jan, 2006 23:20

8)

ben benieuwd wie em koopt. die 4-bak is minder, voor de rest een leuke wagen !

Gebruikersavatar
marq101
Geregistreerd lid

Bericht door marq101 » zo 15 jan, 2006 23:22

jelger schreef:8)

ben benieuwd wie em koopt. die 4-bak is minder, voor de rest een leuke wagen !
Het fijne van een 4 bak is dat je zo lekker lang kan doorhalen in de versnellingen :wink:

Gebruikersavatar
ralph12
Geregistreerd lid

Decimeter eraf!

Bericht door ralph12 » ma 16 jan, 2006 13:33

Kweenie hoe je een foto geplaatst krijgt hier, maar ik heb die prachtige zilveren 90 ruim een decimeter gefoto'chopped' van achteren. Is als laatste foto in mijn galerietje te vinden.

Graag jullie mening of die zo nu eigenlijk beter in proportie is.

Gebruikersavatar
nacra 93
Donateur
Donateur

Bericht door nacra 93 » ma 16 jan, 2006 13:43

Afbeelding
geschopt van ralph
Afbeelding
niet geschopt



eh tja ik zie geen verschil

Gebruikersavatar
ralph12
Geregistreerd lid

Bericht door ralph12 » ma 16 jan, 2006 13:51

En toch is er het nodige vanaf gehaald. Kijk naar de marge tussen achterlicht en pompklep en ook de inkorting van het achterlicht zelf :shock:

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » ma 16 jan, 2006 14:28

leuk, kort sportief kontje...

maar ik vind het wel grappig de wat langerekt aandoende (vanaf een bepaalde hoek) achterzijde, met de compacte neus.

Gebruikersavatar
Gele aero
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door Gele aero » ma 16 jan, 2006 15:03

Tja elke keer als ik op vakantie de auto en-profile bekijk vanaf het gras valt me toch weer op dat de verhoudingen tussen voor en achter niet kloppen. De neus is duidelijk te kort voor de achterkant, maar door de achterkant in te korten is het toch eigenlijk weer een 99 :wink: .

Gebruikersavatar
ralph12
Geregistreerd lid

Bericht door ralph12 » ma 16 jan, 2006 15:20

Of je plakt een 99 of 90 grille plus koplampen op een 900 tweedeurs Flach Schnautze...

Gebruikersavatar
Nielz
Geregistreerd lid

Bericht door Nielz » ma 16 jan, 2006 15:53

ralph12 schreef:
jelger schreef:even off-topic, maar ik vind deze blauwe of zilveren 90 inderdaad erg strak!
Yep, komt het ook niet een beetje omdat die wat lager lijkt te liggen. Btw, zijn er verlangingssetjes te krijgen voor de 90?
Voor de 99 en de 900 zijn ze er zeer zeker, dus dan zijn ze er voor de 90 vast ook. Was je van plan je 90 te verlagen? 8)

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » ma 16 jan, 2006 15:57

lijkt me wel wat.. de achterzijde hangt al laag genoeg, nu de voorzijde :P

Gebruikersavatar
ralph12
Geregistreerd lid

Bericht door ralph12 » ma 16 jan, 2006 16:42

Nielz schreef:
ralph12 schreef:
jelger schreef:even off-topic, maar ik vind deze blauwe of zilveren 90 inderdaad erg strak!
Yep, komt het ook niet een beetje omdat die wat lager lijkt te liggen. Btw, zijn er verlangingssetjes te krijgen voor de 90?
Voor de 99 en de 900 zijn ze er zeer zeker, dus dan zijn ze er voor de 90 vast ook. Was je van plan je 90 te verlagen? 8)
Soms... maar ik vind nu het compromis comfort/wegligging eigenlijk wel prima. Zonde om dat alleen voor het visuele te compromitteren.

Gebruikersavatar
Nielz
Geregistreerd lid

Bericht door Nielz » ma 16 jan, 2006 18:57

Ik merk wel duidelijk verschil in wegligging sinds ik mijn alu velgen heb met bredere banden. Daardoor neem ik de bocht toch een stuk strakker. Verlagen hoeft voor mij ook niet zozeer, al vind ik het niet verkeerd staan.

Gebruikersavatar
72sonett-III
Geregistreerd lid

Bericht door 72sonett-III » ma 16 jan, 2006 19:39

ralph12 schreef:zijn er verlangingssetjes te krijgen voor de 90?
Wat bedoel je precies met "verlagingssetje"?
Ik heb van de voorveren van mijn '77 96 gewoon 1,5 slag afgeslepen, is nu ca 5 cm lager van voren.

Plaats reactie