en er mankeerde helemaal niks aan,zegt niet zoveel natuurlijk
APK weer voor een jaar
-
nacra 93
- Donateur

-
ralph12
- Geregistreerd lid
-
nacra 93
- Donateur

wees solidair,99 rijders aller landen verenigt u en laat ons ten strijde trekken tegen die,die kliek van anders denkende,de 90 rijdersjelger schreef:ja
en wees gerust als de taak er op zit en er alleen maar 92 93 94 95 96 900 9-2x 9-3 9-5 9-7x rijders over blijven denken we dat is er 1.
u ziet er is nog genoeg werk te verzetten maar als onze taak gedaan is
zeggen we met een trots hart 99 rules oh en 9-3 ook een beetje
-
jelger
- Geregistreerd lid
je praat zeker tegen jezelf?nacra 93 schreef:wees solidair,99 rijders aller landen verenigt u en laat ons ten strijde trekken tegen die,die kliek van anders denkende,de 90 rijdersjelger schreef:ja![]()
ik zal even tegen mezelf ten strijde trekken zeg ! dat zou wel tot heel erg Belgisch schizofrene toestanden leiden....
gegroet,
een trots 99 EN 90 eigenaar
-
nacra 93
- Donateur

-
Bart W.
- Geregistreerd lid
Alstublieft geen verwijzingen naar onze Zuiderburen. Ik heb Belgische collega's....jelger schreef:je praat zeker tegen jezelf?nacra 93 schreef:wees solidair,99 rijders aller landen verenigt u en laat ons ten strijde trekken tegen die,die kliek van anders denkende,de 90 rijdersjelger schreef:ja![]()
![]()
ik zal even tegen mezelf ten strijde trekken zeg ! dat zou wel tot heel erg Belgisch schizofrene toestanden leiden....
gegroet,
een trots 99 EN 90 eigenaar![]()