Na een half uurtje door de ANWB keurig netjes afgevoerd (ik zal de foto's plaatsen zodra ik ze van m'n mobiel gepeuterd heb), naar een naburig ANWB-station in Breda vanwege de niet zo veilige plek waar we met pech stonden, en binnen en met een bak koffie in de hand gewacht op een beschikbare Wegenwachter. Die heeft lovende woorden gesproken over de 90
Al met al: een positieve Wegenwachtervaring rijker, en nu maar hopen dat de net gereviseerde kop & koppakking van de 90 niet beschadigd is
