Benzinepomp lek (van de donor-90)
-
mmd1962
- Donateur (2x)

-
esalet
- Donateur (8x)

-
mmd1962
- Donateur (2x)

-
esalet
- Donateur (8x)

How about this? Drie (!!) lekke benzinepompen in twee weken tijd.
Jawel.
De eerste was de originele, lek na een start na een jaar stilstand.
De tweede van een forumlid, die hem werkend heeft weggelegd maar dat is wel een tijdje terug.
De derde van de sloper die ik net heb gekocht. Heeft dit voorjaar nog op benzine gelopen! Vanavond gemonteerd, starten en hoppeta.
Weer volop benzine uit de naad van het dikke gedeelte, net als bij de vorige twee. Deze heeft trouwens, in tegenstelling tot de vorige, veelbelovende kruiskopschroefjes langs die hele naad. Is hier echt niet alleen een membraampje of zo te vervangen? Ik weet het, alle handboeken hebben het over geheel vervangen bij lekkage, maar ja, die uitnodigende schroefjes.......
Mijn conclusie zal toch wel moeten worden: werp uw oude en reeds enige tijd ongebruikte mechanische benzinepompen met een wijde boog weg of maak er een leuk bloemenvaasje van.
Ik ga een nieuwe halen!. blij dat ik geen haast heb.
Krijg wel voldoende sleutelervaring zo. Kan al met mijn ogen dicht een papieren pakking knippen...........
-
Paul99
- Geregistreerd lid
-
esalet
- Donateur (8x)

Heren dank voor het medeleven. Het is allemaal niet zo'n ramp natuurlijk, en het hele proces probeer ik met veel ZEN te benaderen (het gaat mij om het pad en niet om het doel). Ik loop lekker te fröbelen aan dat ding en zolang het allemaal in de ordegrootte van tientjes blijft qua kosten loopt het wel los.
Ja, die uitnodigende schroefjes die gaan los, wat dacht jij! Maar nu even niet, moet werken en dan een lang weekend Berlin! (da hab' ich noch eine Koffer).
Wordt vervolgd dus, zij het iets later......
Ja, die uitnodigende schroefjes die gaan los, wat dacht jij! Maar nu even niet, moet werken en dan een lang weekend Berlin! (da hab' ich noch eine Koffer).
Wordt vervolgd dus, zij het iets later......