Gewoon trots......
-
brinky
- Donateur

-
ralph12
- Geregistreerd lid
Raar eigenlijk dat die slopers helemaal niet alert zijn op dingen van waarde als dat leren meubilair. Leuk voor de toevallige voorbijganger die dan voor een Red Delicious en een gepocheerd ei iets kan aanschaffen. Maar het idee al dat zo'n setje waar iemand op marktplaats een paar honderd euro voor vraagt zomaar in de shredder kan geraken, is toch.... niet commercieel op z'n zachtst gezegd.esalet schreef: En het leer is nooit geleverd op de 90. De lijst van opties in de originele folder was extreem kort: Schuifdak. Punt.
Wel was er een leuke folder met losse accesoires, maar ook daar stond nooit leer in. Dit donkerblauwe leer komt uit een gecrashte 900 uit eind jaren tachtig, die de dag erop in de shredder zou verdwijnen, met leer en al![]()
![]()
![]()
Daar was ik dus nét op tijd bij!!!
Daarom attendeer ik mensen hier als ik op De Liede ben geweest. Dat blauwgrijs velours setje is inmiddels bagger, dus daar hoeft niemand meer moeite voor te doen. Resultaat van regen en vuile schoenen. Zonde.
Euhh, kunnen we wel foto's tegemoet zien van het new born interior?
-
esalet
- Donateur (8x)

-
jonatas 900s
- Geregistreerd lid
-
mmd1962
- Donateur (2x)

-
Bibi
- Geregistreerd lid
Mooie wagen. De mijne heeft kwa kleur de tands des tijds (1984) redelijk doorstaan. Er beginnen nu wat kleine plekjes (rand portier en achterklep) in het lak te ontstaan. Nu is mijn wagen in admiraal blauw 131H uitgedorst en ik ben op zoek naar verf (liefst spuitbus) van deze kleur. Heeft iemand een suggestie welke verfspecialist deze kleur verkoopt?
-
Hannes
- Forum Admin
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
-
verde900
- Donateur

-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
verde900 schreef:Een plebejer die ook wel eens tussen echte auto's wilde staan, hij maakte zich na afkeurende blikken snel uit de voeten....sjoerdk schreef:Prachtige auto's Esalet en Jonatas!![]()
![]()
Alleen, van wie was de Mercedes 190?
-
verde900
- Donateur

toen er een plekje vrij kwam tegenover de rij SAAB's ging hij daar beschroomt staan, een Ster wordt nu eenmaal geen SAABsjoerdk schreef:verde900 schreef:Een plebejer die ook wel eens tussen echte auto's wilde staan, hij maakte zich na afkeurende blikken snel uit de voeten....sjoerdk schreef:Prachtige auto's Esalet en Jonatas!![]()
![]()
Alleen, van wie was de Mercedes 190?Ach, hoop dat hij of zij op het geniale idee is gekomen om *pardon* de Marokkanen Mercedes te verkopen en er een Saab voor terug te kopen
.

