Gewoon trots......

1985-1987
Gebruikersavatar
brinky
Donateur
Donateur

Bericht door brinky » vr 20 okt, 2006 9:55

Thom heeft volgens mij nog een airflow voor een 90 te koop... die achterruitlouvres vind je nog weleens in de US.

Gebruikersavatar
ralph12
Geregistreerd lid

Bericht door ralph12 » vr 20 okt, 2006 10:33

esalet schreef: En het leer is nooit geleverd op de 90. De lijst van opties in de originele folder was extreem kort: Schuifdak. Punt.

Wel was er een leuke folder met losse accesoires, maar ook daar stond nooit leer in. Dit donkerblauwe leer komt uit een gecrashte 900 uit eind jaren tachtig, die de dag erop in de shredder zou verdwijnen, met leer en al :shock: :shock: :shock:
Daar was ik dus nét op tijd bij!!!
Raar eigenlijk dat die slopers helemaal niet alert zijn op dingen van waarde als dat leren meubilair. Leuk voor de toevallige voorbijganger die dan voor een Red Delicious en een gepocheerd ei iets kan aanschaffen. Maar het idee al dat zo'n setje waar iemand op marktplaats een paar honderd euro voor vraagt zomaar in de shredder kan geraken, is toch.... niet commercieel op z'n zachtst gezegd.

Daarom attendeer ik mensen hier als ik op De Liede ben geweest. Dat blauwgrijs velours setje is inmiddels bagger, dus daar hoeft niemand meer moeite voor te doen. Resultaat van regen en vuile schoenen. Zonde.

Euhh, kunnen we wel foto's tegemoet zien van het new born interior?

Gebruikersavatar
jonatas 900s
Geregistreerd lid

Bericht door jonatas 900s » vr 20 okt, 2006 20:17

Daar kan ik bij helpen!
Afbeelding

Gebruikersavatar
esalet
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door esalet » vr 20 okt, 2006 21:06

Geweldig! Ik wilde net terug mailen "geen digitale camera helaas enz." en nu opeens dit!

Gebruikersavatar
jonatas 900s
Geregistreerd lid

Bericht door jonatas 900s » vr 20 okt, 2006 21:11

Graag gedaan. :)

Aangezien het jou topic is, ook nog maar even deze, staat hij naast een hele mooie 99.. :wink:
Afbeelding

Gebruikersavatar
esalet
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door esalet » vr 20 okt, 2006 21:14

:D Gedeelde trots is dubbele trots! :D

Gebruikersavatar
ralph12
Geregistreerd lid

Bericht door ralph12 » vr 20 okt, 2006 21:52

Matching rubberen matten :wink: yummie!

Gebruikersavatar
mmd1962
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door mmd1962 » vr 20 okt, 2006 21:56

prachtig mooie staat nog en netjes op geruimd:)
hoeveel SAAB 90 b6 admiraal blauw zijn er eigelijk nog uit het bouwjaar 86?
daar ben ik wel benieuwd naar weet iemand dat?

Gebruikersavatar
Bibi
Geregistreerd lid

Bericht door Bibi » za 23 dec, 2006 20:05

Mooie wagen. De mijne heeft kwa kleur de tands des tijds (1984) redelijk doorstaan. Er beginnen nu wat kleine plekjes (rand portier en achterklep) in het lak te ontstaan. Nu is mijn wagen in admiraal blauw 131H uitgedorst en ik ben op zoek naar verf (liefst spuitbus) van deze kleur. Heeft iemand een suggestie welke verfspecialist deze kleur verkoopt?

Gebruikersavatar
Hannes
Forum Admin

Bericht door Hannes » za 23 dec, 2006 22:02

Bij winkelcentrum Kanalen eiland in onze mooie stad zit een goede verfspeciaal zaak die op bestelling iedere kleur maakt.

Zowel voor mijn 90 als mijn huidige 900s was hun "mix" perfect.

Ik zoek de naam nog even voor je op.

groet,

Hannes

Gebruikersavatar
sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » za 23 dec, 2006 22:19

Prachtige auto's Esalet en Jonatas! :D :bluethumb:
Alleen, van wie was de Mercedes 190? :smart:

Gebruikersavatar
verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » za 23 dec, 2006 22:20

sjoerdk schreef:Prachtige auto's Esalet en Jonatas! :D :bluethumb:
Alleen, van wie was de Mercedes 190? :smart:
Een plebejer die ook wel eens tussen echte auto's wilde staan, hij maakte zich na afkeurende blikken snel uit de voeten....

Gebruikersavatar
sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » za 23 dec, 2006 22:22

verde900 schreef:
sjoerdk schreef:Prachtige auto's Esalet en Jonatas! :D :bluethumb:
Alleen, van wie was de Mercedes 190? :smart:
Een plebejer die ook wel eens tussen echte auto's wilde staan, hij maakte zich na afkeurende blikken snel uit de voeten....
:lol: Ach, hoop dat hij of zij op het geniale idee is gekomen om *pardon* de Marokkanen Mercedes te verkopen en er een Saab voor terug te kopen 8).

Gebruikersavatar
verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » za 23 dec, 2006 22:28

sjoerdk schreef:
verde900 schreef:
sjoerdk schreef:Prachtige auto's Esalet en Jonatas! :D :bluethumb:
Alleen, van wie was de Mercedes 190? :smart:
Een plebejer die ook wel eens tussen echte auto's wilde staan, hij maakte zich na afkeurende blikken snel uit de voeten....
:lol: Ach, hoop dat hij of zij op het geniale idee is gekomen om *pardon* de Marokkanen Mercedes te verkopen en er een Saab voor terug te kopen 8).
toen er een plekje vrij kwam tegenover de rij SAAB's ging hij daar beschroomt staan, een Ster wordt nu eenmaal geen SAAB

Gebruikersavatar
sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » za 23 dec, 2006 22:29

Foutje..... :oops:

Plaats reactie