Foto's van mijn Saab 90.

1985-1987
Bas
Geregistreerd lid

Re: Foto's van mijn Saab 90.

Bericht door Bas » do 25 nov, 2004 16:01

Mijn koplampwissers werken alleen als ik de de ruitensproeier gebruik. Bij het lappen van de ramen in de snelste stand werken mijn koplampwissers niet. Volgens mij staat in het boekje van de auto dat de wissers op de lampen alleen werken als je de ruitensproeier gebruikt. Dit weet ik echter niet zeker. Vanavond zal ik het boekje er nog eens bijpakken.

Groet,

Bas

Paul99
Geregistreerd lid

Bericht door Paul99 » do 25 nov, 2004 17:01

Dat is een stuk makkelijker patseren!!

Zoals ik al zei: ik spreek niet uit eigen ervaring.

kolst007
Geregistreerd lid

Bericht door kolst007 » do 25 nov, 2004 17:01

Bas schreef:Mijn koplampwissers werken alleen als ik de de ruitensproeier gebruik. Bij het lappen van de ramen in de snelste stand werken mijn koplampwissers niet. Volgens mij staat in het boekje van de auto dat de wissers op de lampen alleen werken als je de ruitensproeier gebruikt. Dit weet ik echter niet zeker. Vanavond zal ik het boekje er nog eens bijpakken.

Groet,

Bas
Bij de andere Saab-types is het idd wel zo alleen bij ruitensproeier.
Dus dat zal bij de 90 ook wel zo zijn. :wink:

WGT90
Geregistreerd lid

Bericht door WGT90 » do 25 nov, 2004 17:03

Laatst reed ik stapvoets door een stil straatje, bij het sproeien hoorde ik ze piepen, voor het eerst. Dat was een heel mooi moment. Bijna net zo mooi als toen ik ontdekte waar dat grijze knopje bij de versnellingspook voor was.

kolst007
Geregistreerd lid

Bericht door kolst007 » vr 26 nov, 2004 15:31

[]

Grijze knopje?

Paul99
Geregistreerd lid

Bericht door Paul99 » vr 26 nov, 2004 15:47

Ik heb ook zo'n grijs knopje. zou iets voor de binnenverlichting moeten zijn? Merk er niks van......

Wat doet het grijze knopje bij jou?

WGT90
Geregistreerd lid

Bericht door WGT90 » vr 26 nov, 2004 16:33

dat grijze knopje is inderdaad voor de binnenverlichting. het is saab, natuurlijk zit het weer op een andere plek. ook geinig hoe ze dat lampje achter de spiegel hebben verstopt. geeft wel mooie sfeerverlichting. maar goed, ik vind alles mooi.

Paul99
Geregistreerd lid

Bericht door Paul99 » vr 26 nov, 2004 16:39

Goed, weer een puntje op het to-do lijstje. Bij mij gebeurt er nl. niets. Lamp achter de spiegel werkt wel bij het openen van een portier. Dus daar ligt het niet aan.

Jessy
Geregistreerd lid

Bericht door Jessy » vr 26 nov, 2004 22:52

Grijs knopje? :?

Bij mij doen de wissertjes het ook icm de ruitensproei, ben er alleen wel een kwijt helaas: alleen het staafje zit er nog, wissertje zelf is eraf. Staat op het lijstje dus.

Leuk ding, kolst007. Heb nooit geweten dat er zoveel witte 90's waren :)

WGT90
Geregistreerd lid

Bericht door WGT90 » vr 26 nov, 2004 23:21

heb jij ook een 90, jessy? - o ik zie het, je bent ermee bezig. die kleur heb ik ook.

dat grijze knopje zit misschien alleen nog op de vroegste 90's

kolst007
Geregistreerd lid

Bericht door kolst007 » za 27 nov, 2004 12:01

Jessy schreef:Grijs knopje? :?

Bij mij doen de wissertjes het ook icm de ruitensproei, ben er alleen wel een kwijt helaas: alleen het staafje zit er nog, wissertje zelf is eraf. Staat op het lijstje dus.

Leuk ding, kolst007. Heb nooit geweten dat er zoveel witte 90's waren :)
Dank u.
Je ziet de 90 niet zoveel maar naarmate je er mee gaat rijden begin je ze steeds mooier te vinden.

P.S.
Het grijze knopje werkt nog steeds.

Bas
Geregistreerd lid

Bericht door Bas » za 27 nov, 2004 13:29

Als ik het goed begrepen heb bedoelen jullie met het grijze knopje, het knopje van de binnenverlichting achter de pook. Bij mij is dit knopje gewoon zwart. Of dit knopje werkt hangt mede af van de stand van het schakelaartje bij de binnenverlichting als je de deuren opent of sluit (boven bij het linkerportier). Als ik dat knopje in een andere stand zet, kan ik de binnenverlichting niet meer met het knopje op de middenconsole bedienen.

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » za 27 nov, 2004 14:38

dat knopje vind ik echt DE topper in het interieur.... niet dat moeilijke gehengel tijdens het rijden naar links boven, of midden plafond... gewoon hand laten zakken en het is gewoon zo'n lekker knopje dat het haast sexy is... :roll: :shock:

verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » za 27 nov, 2004 14:47

[]

Maakt jouw SAAB er dan ook geluiden bij? :wink:

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » za 27 nov, 2004 14:50

nee... maar mijn vriendin klaagt dan wel... :oops: