red mijn saabie van zijn ondergang

1985-1987
Zurpsam
Geregistreerd lid

Bericht door Zurpsam » wo 29 okt, 2008 21:06

ik zal morgen fotos maken van het hemeltje !! en ja dan zal ik je voltrots mijn saabie laten zien !! hahahaha :P [/img]

ivo 71
In memoriam †

Bericht door ivo 71 » wo 29 okt, 2008 21:32

Oke! Weer een leukerd van de slopersschroevendraaier gered! En nog een kunstobject geworden ook!

Broeva haro!

Ivo

wiseguy
Geregistreerd lid

Bericht door wiseguy » wo 29 okt, 2008 23:00

Zurpsam schreef:Gelukkig mag ik nu zeggen dat ik mijn saabie nog steeds heb en gered is van zijn ondergang !
En terecht! U is goed bezig 8)

Zurpsam
Geregistreerd lid

Bericht door Zurpsam » do 30 okt, 2008 7:56

Ik wil er heel graag een foto bij plakken maar hoe?? Ik heb me geregistreerd bij dat phpbb en dan...... :? :?

baszwolle
Geregistreerd lid

Bericht door baszwolle » do 30 okt, 2008 8:09

esalet
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door esalet » do 30 okt, 2008 13:13

Zurpsam schreef:Gelukkig mag ik nu zeggen dat ik mijn saabie nog steeds heb en gered is van zijn ondergang ! weet ik helemaal zeker dat mijn saabie voorlopig nog bij mij bijft !!
:applause: :bluethumb:

Zurpsam
Geregistreerd lid

fotos van mijn hemeltje ....

Bericht door Zurpsam » zo 02 nov, 2008 13:54

[img]http://94.100.114.30/398100001-398150000/398106901[/img]

ff kijken of het gelukt is hoor , maare als het gelukt is dan volgen er nog een paar.!!

Zurpsam
Geregistreerd lid

Bericht door Zurpsam » zo 02 nov, 2008 13:55

nee niet gelukt dus ... blond he !! snap er de ballen niet van , is het echt nu zo moeilijk of gedraag ik me nu echt op de kleur van mijn haar?? :roll:

GHIA
Geregistreerd lid

Bericht door GHIA » zo 02 nov, 2008 14:06

Zurpsam schreef: Maar ik wilde een vreemd maar leuk ander design als hemel hebben . stad en land afgezocht uiteindelijk viel mijn oog op een prachtig mooi meubelstof (duur) met bloemetjes en blaadjes enzo !! en ja hoor dat zit er dus op !! STRAK !!! ik vind het helemaal geweldig en krijg onwijs leuke commentaar van mensen die het zien !! sorry voor de mensen die alles echt orgineel willen houden. :green_many:

Lets go Personal Patina !!!

Mensen die een discussie willen voeren over orgineel die doen dat maar lekker met mensen die zeggen dat ze een orginele auto hebben.

99,9% tot 100% van de auto's zijn toch niet orgineel .... :facts: , heb ik al genoeg :spam: over gehoord ....

Leuk idee :wink:

Als mijn hemeltje vernieuwd moet worden, neem ik dezelfde soort en kleur stof als van de stoelen.

Ik heb zelf bij mijnalbum.nl mijn foto's geplaatst, linkje en klaar.

schaafie!!!
Geregistreerd lid

Bericht door schaafie!!! » zo 02 nov, 2008 18:11

Bijna goed. Je link eindigt niet op jpeg. Je hebt dus niet de hele link gekopieerd.

Zurpsam
Geregistreerd lid

Bericht door Zurpsam » ma 03 nov, 2008 0:49

[img]http://94.100.113.187/398100001-3981500 ... _wRBd.jpeg[/img]

oke nu doe ik het BIJNA goed , maar nog niet helemaal !! hahaha waar ik in het bewerkte bericht de foto bij plak zoals hierboven met het http enzo. dan kan ik daar wel op de link klikken en gaat ie ook open op de foto ! maar als ik dan ok aan klik voor zichtbaar op de forum dan kan het niet meer . vreemd, wazig .....
maar wat is het wat ik dan nu nog fout doe ... :?: :paleconfused:

ivo 71
In memoriam †

Bericht door ivo 71 » ma 03 nov, 2008 1:23

Misschien zou iemand bereid zijn om Zurpsam te helpen? Ik kan het zelf ook (nog) niet maar ben wel ooit op die manier geholpen. Dan kan Zurpsam de foto's naar die person mailen en die kan ze dan weer in de topic parkeren.

Anyone?

Ivo

PS: heb het webadres even gekopieerd en een sneak preview gepleegd. Ik vind het supercool, meid! Saabie met een axminster-hemeltje. De Engelse koningin zou zich er net zo thuis voelen als in haar eigen Windsor paleis. En ik ook, ouwe zak die ik ben, het is net of ik terug ben in de flower-power 'sixties :lol: Zoek gelijk ff die oude hit op: 'If you're going to San Francisco..' van Scott Mackenzie. :idea: Past hier precies bij.

PPS: Wat ga je met de buitenkant doen? Iets psychedelisch toch zeker?

Zurpsam
Geregistreerd lid

Bericht door Zurpsam » ma 03 nov, 2008 1:45

he !!! ben ik blij dat jij toch nog mijn hemeltje goed heb kunnen kijken !!
Ben erg blij te horen dat jij hetzelfde zegt wat ik eigenlijk wil uiten met mijn saabie !! het past ook helemaal met de image wat ik samen met mijn saabie voel !! en het liedje van san francisco ken ik ! maar ik dacht eerder aan het liedje van de stones "i'm Free " :O:

brinky
Donateur
Donateur

Bericht door brinky » ma 03 nov, 2008 11:03

Afbeelding

De900C-GAS
Geregistreerd lid

Bericht door De900C-GAS » ma 03 nov, 2008 12:44

Niet meer roken in die SAAB 90, gaan de bloemetjes zo van hangen!! :wink:

Plaats reactie