de 90 uit 1987 heeft een GM 45606 (met een blauw plaatje)
de 99 uit 1984 heeft een GM 45705 (met een geel plaatje)
mijn vermoeden is bevestigd, in de 99 een langere bak..
Dat is altijd een lekkere snelheid met een wat oudere Saab. Mijn auto kruipt er ook altijd langzaam heen en daarom rijd ik ook grotendeels 110. Dan staat je voet prettig, verbruik valt mee en het torretje klinkt lekker.peterhelm schreef:Normaal rijd ik 110, dat vind ik gewoon de beste reissnelheid voor de 90.
Peter