verde900 schreef:toen er een plekje vrij kwam tegenover de rij SAAB's ging hij daar beschroomt staan, een Ster wordt nu eenmaal geen SAABsjoerdk schreef:verde900 schreef:Een plebejer die ook wel eens tussen echte auto's wilde staan, hij maakte zich na afkeurende blikken snel uit de voeten....Ach, hoop dat hij of zij op het geniale idee is gekomen om *pardon* de Marokkanen Mercedes te verkopen en er een Saab voor terug te kopen
.
Gewoon trots......
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
-
jonatas 900s
- Geregistreerd lid
Zoals je ziet, was het "probleem" snel opgelost, in de vorm van de 9000 van Edward.sjoerdk schreef:verde900 schreef:toen er een plekje vrij kwam tegenover de rij SAAB's ging hij daar beschroomt staan, een Ster wordt nu eenmaal geen SAABsjoerdk schreef:Ach, hoop dat hij of zij op het geniale idee is gekomen om *pardon* de Marokkanen Mercedes te verkopen en er een Saab voor terug te kopen
.
Ben ik geheel met je eens, overigens nog een vrij "net"exemplaar, niet met Lorinser velgen, zwart getinte ruiten etc...

-
9000gra
- Donateur

Re: Gewoon trots......
Ja, een echte!esalet schreef:Hallo allemaal, ik kan het niet laten: ik zet nog even op het 90-subforum de mooie foto die Jonatas laatst maakte bij de spoedmeeting. De eerste digitale foto van de "Admiraal" in al zijn glorie nu hij af is (silverspokes en blauw leer). Met dank aan Jonatas......
Ken jij de blauwe
rené.
-
esalet
- Donateur (8x)