Gewoon trots......

1985-1987
sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » za 23 dec, 2006 22:29

verde900 schreef:
sjoerdk schreef:
verde900 schreef:Een plebejer die ook wel eens tussen echte auto's wilde staan, hij maakte zich na afkeurende blikken snel uit de voeten....
:lol: Ach, hoop dat hij of zij op het geniale idee is gekomen om *pardon* de Marokkanen Mercedes te verkopen en er een Saab voor terug te kopen 8).
toen er een plekje vrij kwam tegenover de rij SAAB's ging hij daar beschroomt staan, een Ster wordt nu eenmaal geen SAAB
:lol: Ben ik geheel met je eens, overigens nog een vrij "net"exemplaar, niet met Lorinser velgen, zwart getinte ruiten etc...

jonatas 900s
Geregistreerd lid

Bericht door jonatas 900s » za 23 dec, 2006 22:41

sjoerdk schreef:
verde900 schreef:
sjoerdk schreef: :lol: Ach, hoop dat hij of zij op het geniale idee is gekomen om *pardon* de Marokkanen Mercedes te verkopen en er een Saab voor terug te kopen 8).
toen er een plekje vrij kwam tegenover de rij SAAB's ging hij daar beschroomt staan, een Ster wordt nu eenmaal geen SAAB
:lol: Ben ik geheel met je eens, overigens nog een vrij "net"exemplaar, niet met Lorinser velgen, zwart getinte ruiten etc...
Zoals je ziet, was het "probleem" snel opgelost, in de vorm van de 9000 van Edward. :)
Afbeelding

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » za 23 dec, 2006 22:42

Gelukkig maar :lol: :wink:

9000gra
Donateur
Donateur

Re: Gewoon trots......

Bericht door 9000gra » do 28 dec, 2006 12:52

esalet schreef:Hallo allemaal, ik kan het niet laten: ik zet nog even op het 90-subforum de mooie foto die Jonatas laatst maakte bij de spoedmeeting. De eerste digitale foto van de "Admiraal" in al zijn glorie nu hij af is (silverspokes en blauw leer). Met dank aan Jonatas......
Afbeelding
Ja, een echte!
Ken jij de blauwe :) 90,die in Utrecht te koop staat.Marktplaats?Met.blauw?
rené.

esalet
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door esalet » vr 29 dec, 2006 11:20

Nee ken ik niet, maar wil ik wel leren kennen!
Zie trouwens dat mijn broer er al op geboden heeft!!! :shock: :D

Plaats reactie