paul99gl83 schreef:RoccoH schreef:paul99gl83 schreef:... of repareren met zilverpasta zoals Roccoh heeft.
heb ik dat maar...

bij de halfords hadden ze het niet meer...
Ik heb ooit gehoord dat het spul giftig is en dus verboden.
Ik heb het gisteren gekocht. Tip van Conrad NL (zijn leveren het niet in NL) Het heet BISON ELECTRO *Ja, inderdaad: van Bison). Niet bij de DHZ-markt maar bij electronicazaken als Okaphone in Groningen.
Het is alleen takkeduur

Kost net zoveel als parfum: 22,50 voor een potje van 1cm doorsnede en dik 2cm hoog

Maar goed, je krijgt er wel een kwastje bij.
(tip: vraag aan de Kerstman of ie het onder de boom komt leggen)
Je hebt er trouwens weinig van nodig als je banen niet onderbroken zijn, maar alleen de aansluiting aan de ruit slecht, zoals bij mij. Dus wie mij kent en in de buurt woont kan voor 3 euro een behandeling krijgen. Kan ik weer wat terugverdienen/jij weer werkende achteruiverwarming.
Moet trouwens bij kamertemp bewaard worden, dus niet in je aut laten liggen.
Voor de moderatoren: kan een van julie a.u.b de posts over de achteruitverwarming uit deze topic verplaatsen naar bijvoorbeeld het onderwerp "ontwaseming" dat momenteel ook loopt. Deze topic ging oorspronkelijk over winterbanden. Als je nu op achterruit zoekt krijg je 2 pagina's met hits maar vindt je deze posts niet. Ik kan het zelf ook gaan doen met copy/paste, maar dat ziet er een stuk slordiger uit.
Als jullie het voor dit soort zaken te druk hebben, heb ik daar alle begrip voor. Daarom biedt ik nogmaals mijn diensten als moderator aan voor de 90-sectie. Mag ook iemand anders zijn, als het maar gebeurt. Zo wordt het een zootje.
Ik hoor het wel.