90 op marktplaats

1985-1987
ARROWS
Geregistreerd lid

Bericht door ARROWS » za 21 jan, 2006 20:51

Maarten C schreef:Het blauwe gedeelte onder de zwarte stootrand is over de gehele lengte groter. (of hoort dit bij de lagere spoiler???)
Klopt, spatlap is daarom ook deels weggevallen :)

Achter-onderscherm is daardoor ook lager geworden, icm met de kortere kont.

Kun je deze fotosoep niet iets met betere kwaliteit opslaan ? Beetje pixelig zo.

ralph12
Geregistreerd lid

Bericht door ralph12 » zo 22 jan, 2006 11:08

ARROWS schreef:
Maarten C schreef:Het blauwe gedeelte onder de zwarte stootrand is over de gehele lengte groter. (of hoort dit bij de lagere spoiler???)
Klopt, spatlap is daarom ook deels weggevallen :)

Achter-onderscherm is daardoor ook lager geworden, icm met de kortere kont.

Kun je deze fotosoep niet iets met betere kwaliteit opslaan ? Beetje pixelig zo.

Klopt allemaal. Gaan we zeuren over pixeligheid :x Heb met het simpele instrumentarium dat ik heb ff wat zaakjes aan de 90 opgerekt of ingekrompen. Geeft aan wat nog mogelijk was met de 90. Ik vind 'm persoonlijk zo zelfs mooier dan de 99. Zie onder rubriek 99 een vergl. met de 99, die als iets minder mooie elementen de vrij rechtopstaande achterruit heeft en de kortere zijramen na de B-stijl. Hoewel dat goed past bij de kippekont.

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » zo 22 jan, 2006 11:39

ik vond ook al dat ie zo'n groot stuk had achter het achterwiel onder de stootstrip...;)

ziet er wel leuk uit !

nacra 93
Donateur
Donateur

Bericht door nacra 93 » zo 22 jan, 2006 11:46

is de motorkap ook niet boller,dikker :?:

ralph12
Geregistreerd lid

Bericht door ralph12 » zo 22 jan, 2006 12:07

nacra 93 schreef:is de motorkap ook niet boller,dikker :?:

Nope.

Volgens mij kan je die dikkere achterkant onder de achterbumper krijgen door van een nieuwere 900 classic de hele achterbumper te nemen en dat stukkie onder de bumper dan spuiten in de carrosseriekleur... Maar dan matched voor en achterzijde niet meer echt.

esalet
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Re: ZOEK DE VERSCHILLEN...

Bericht door esalet » zo 23 apr, 2006 19:37

ralph12 schreef:
nacra 93 schreef:
Afbeelding
Afbeelding
In mijn ingekorte versie meet de 90 elk geval 4,48 meter (in plaats van 4,58 m.). Ik vind 'm helemaal kloppen... :computer1:

Wie ziet nog meer verschillen? :blue_susp: :wtf2: :blue_eek_laugh:
Ralph, ben je wel voorzichtig met het openbaren van je foto-shop oefeningen? :wink: Er is nu in Zweden al iemand achteruit tegen een boom gereden om zijn 90 van achter wat korter te krijgen :shock: . Is trouwens niet helemaal naar wens gelukt, gezien de lelijke deuk boven het achterwiel.... :cry:
Afbeelding

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » zo 23 apr, 2006 19:42

kan ook een kop-staart geweest zijn ;-)

ralph12
Geregistreerd lid

Bericht door ralph12 » ma 24 apr, 2006 10:04

Afbeelding

Mooi he?

Plaats reactie