Marknett schreef:
Die heb ik wel eens gezien geloof ik, in de rivierenbuurt bij dat tennisparkje. Vond het niet zo geslaagd, die soccerballs ogen wat te oud voor een 90. Beetje ielig ook. Die 'worstenvelgen', (hoe heten ze ook alweer ... ) dat zou mij wel wat lijken voor een 90 ...
inderdaad, op de Rijnstraat stond ie (meestal) - is in "Gespot" nog behandeld omdat ie een poos op Overamstel met een kapot geslagen deurruit heeft gestaan.
ja, de Silver Spokes zijn denk ik wel mooi. Ik had ze graag willen hebben, had ze al kunnen hebben van het voorjaar, maar vond het gedrag van een verkoper niet zo aardig om nadat de deal in principe rond was (de verkoper kon ze nog niet missen dus moest ik paar maanden wachten) nog even de prijs inflateus op te jassen.
Er stonden laatst 2x99 te koop met die dingen erop, maar ja, ik heb geen plek om 2 sloop 99's te parkeren zonder apk.
ik kan nog spelen met Aero's. Er staat in de galerij een 90 (blauw, of toch odoardo??) met Areo's erop. staat op zich best ok, ik weet dat het op een 2-deurs 900 ook goed staat. die is niet veel anders.