Sierra Nevada, California.... mooi plaatje weer Jelg van je odoardo Ninety.... Utrechtse heuvelrug?
90 Gespot deel 2.
-
jelger
- Geregistreerd lid
-
ralph12
- Geregistreerd lid
-
72sonett-III
- Geregistreerd lid
-
72sonett-III
- Geregistreerd lid
-
Wouter
- Donateur (2x)

-
Bernardus
- Geregistreerd lid
Leuk dat Saab 90 spotten. Ik doe het al geruime tijd in Amsterdam. Heel vaak rij ik (op de fiets) van Overtoom naar Vondelpark door de Reyer Anslostraat. Vaak staat daar een mooie zwarte Saab 90 met van zo n beige interieur. Ook een 4-bak. Geloof ik. Toevallig ook lid van dit illuster gezelschap en in voor een Saabmeting in Amsterdam?
-
jelger
- Geregistreerd lid
een koper in de VS of in Canada? mogelijk dat richting einde van het jaar 1 of alle twee de Saabs via een roll-on roll-off boot naar Halifax (Nova Scotia) gaan.72sonett-III schreef:Jammer, ik had er anders misschien nog wel een koper voor gehad...jelger schreef:i was only joking..
leuk ! koffie bij Wildschut in Oud Zuid. of bij de Bosbaan. lekker parkeren daar en een goed terras!Bernardus schreef:. Ik doe het al geruime tijd in Amsterdam. Heel vaak rij ik (op de fiets) van Overtoom naar Vondelpark door de Reyer Anslostraat. Vaak staat daar een mooie zwarte Saab 90 met van zo n beige interieur. Ook een 4-bak. Geloof ik. Toevallig ook lid van dit illuster gezelschap en in voor een Saabmeting in Amsterdam?
een zwarte..? daar moet ik maar eens langs dan
-
Bart W.
- Geregistreerd lid
Saab 90 gespot
Ik zie regelmatig een lichtblauwe (metallic ) Saab 90 in Amsterdam in gebied Westerpoort. Tegenover Autovroon. Lid van dit illustere gezelschap??
-
Bernardus
- Geregistreerd lid
-
jelger
- Geregistreerd lid
die rode 90 lijkt heel erg op degene die eerder vorig jaar bij mij (toen nog) in de Rivierenbuurt (Rijnstraat) stond... (raampje ingetikt heeft ie een tijd op Amstel Business Park gestaan bij Stern op het parkeerterrein naast Mercure.
@Bart W. : ik rij regelmatig over de Boelelaan met de 90 de laatste tijd maar moet de jouwe nog zien
.
ben vrijdag nog over de Overtoom gereden om de zwarte te spotten, maar helaas.
@Bart W. : ik rij regelmatig over de Boelelaan met de 90 de laatste tijd maar moet de jouwe nog zien
ben vrijdag nog over de Overtoom gereden om de zwarte te spotten, maar helaas.
-
Eef
- Donateur

-
Bart W.
- Geregistreerd lid
Leuk om te weten dat hij van een forumlid is. Ziet er mooi uit! Die zwarte is niet van mij, ik heb een witte 90. In februari gekocht!Bernardus schreef:Ja, Bart W., die is van mij! Hij staat daar omdat mijn stadsdeel een nogal lijst met liefhebbers voor een parkeervergunning heeft. Op de fiets dus naar de rand van het betaald-parkerengebied. Maar ja, daarna is alle leed geleden en ooit staat'ie voor de deur. Die zwarte is vast van jou!