90 Gespot deel 2.

1985-1987
Plaats reactie
jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » di 21 mar, 2006 15:14

.... mooi plaatje weer Jelg van je odoardo Ninety.... Utrechtse heuvelrug?
Sierra Nevada, California :P

ralph12
Geregistreerd lid

Bericht door ralph12 » di 21 mar, 2006 15:29

jelger schreef:
.... mooi plaatje weer Jelg van je odoardo Ninety.... Utrechtse heuvelrug?
Sierra Nevada, California :P
Is je Saab voor de transatlantische oversteek echt airborne geworden? :shock:

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » di 21 mar, 2006 16:32

Born from Jets right??

72sonett-III
Geregistreerd lid

Bericht door 72sonett-III » za 25 mar, 2006 22:35

jelger schreef:Sierra Nevada, California
Begrijp ik het goed dat jij een 90 naar de VS hebt gebracht?

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » zo 26 mar, 2006 0:58

:?

i was only joking..

Senor, Sierra Nevada a Andalucia, Espagna

72sonett-III
Geregistreerd lid

Bericht door 72sonett-III » zo 26 mar, 2006 3:10

jelger schreef:i was only joking..
Jammer, ik had er anders misschien nog wel een koper voor gehad...

Wouter
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Wouter » di 04 apr, 2006 21:36

Vandaag een opmerkelijke spot in Dordrecht!

Een hele nette marineblauwe 90 vlakbij het station, iets voor zessen, netjes geparkeerd, maar... het linker knipperlicht stond nog aan :lol:

Volgens mij met twee keer een "x" in het kenteken.

Bernardus
Geregistreerd lid

Bericht door Bernardus » wo 05 apr, 2006 19:59

Leuk dat Saab 90 spotten. Ik doe het al geruime tijd in Amsterdam. Heel vaak rij ik (op de fiets) van Overtoom naar Vondelpark door de Reyer Anslostraat. Vaak staat daar een mooie zwarte Saab 90 met van zo n beige interieur. Ook een 4-bak. Geloof ik. Toevallig ook lid van dit illuster gezelschap en in voor een Saabmeting in Amsterdam?

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » wo 05 apr, 2006 20:03

72sonett-III schreef:
jelger schreef:i was only joking..
Jammer, ik had er anders misschien nog wel een koper voor gehad...
een koper in de VS of in Canada? mogelijk dat richting einde van het jaar 1 of alle twee de Saabs via een roll-on roll-off boot naar Halifax (Nova Scotia) gaan. :O: om dan via Toronto uiteindelijk in British Columbia te komen.
Bernardus schreef:. Ik doe het al geruime tijd in Amsterdam. Heel vaak rij ik (op de fiets) van Overtoom naar Vondelpark door de Reyer Anslostraat. Vaak staat daar een mooie zwarte Saab 90 met van zo n beige interieur. Ook een 4-bak. Geloof ik. Toevallig ook lid van dit illuster gezelschap en in voor een Saabmeting in Amsterdam?
leuk ! koffie bij Wildschut in Oud Zuid. of bij de Bosbaan. lekker parkeren daar en een goed terras!

een zwarte..? daar moet ik maar eens langs dan 8)

nacra 93
Donateur
Donateur

Bericht door nacra 93 » za 08 apr, 2006 13:09

Afbeelding

mooi rood is niet lelijk

Bart W.
Geregistreerd lid

Saab 90 gespot

Bericht door Bart W. » za 08 apr, 2006 13:51

Ik zie regelmatig een lichtblauwe (metallic ) Saab 90 in Amsterdam in gebied Westerpoort. Tegenover Autovroon. Lid van dit illustere gezelschap??

Bernardus
Geregistreerd lid

Bericht door Bernardus » zo 09 apr, 2006 17:24

Ja, Bart W., die is van mij! Hij staat daar omdat mijn stadsdeel een nogal lijst met liefhebbers voor een parkeervergunning heeft. Op de fiets dus naar de rand van het betaald-parkerengebied. Maar ja, daarna is alle leed geleden en ooit staat'ie voor de deur. Die zwarte is vast van jou!

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » zo 09 apr, 2006 18:27

die rode 90 lijkt heel erg op degene die eerder vorig jaar bij mij (toen nog) in de Rivierenbuurt (Rijnstraat) stond... (raampje ingetikt heeft ie een tijd op Amstel Business Park gestaan bij Stern op het parkeerterrein naast Mercure.

@Bart W. : ik rij regelmatig over de Boelelaan met de 90 de laatste tijd maar moet de jouwe nog zien ;-).

ben vrijdag nog over de Overtoom gereden om de zwarte te spotten, maar helaas.

Eef
Donateur
Donateur

Bericht door Eef » ma 10 apr, 2006 13:57

jelger schreef: ik rij regelmatig over de Boelelaan met de 90 de laatste tijd maar moet de jouwe nog zien ;-).
Ik zie je wel eens rijden idd als ik verveeld uit het raam van de VU kijk! Altijd leuk :D

Bart W.
Geregistreerd lid

Bericht door Bart W. » ma 10 apr, 2006 17:53

Bernardus schreef:Ja, Bart W., die is van mij! Hij staat daar omdat mijn stadsdeel een nogal lijst met liefhebbers voor een parkeervergunning heeft. Op de fiets dus naar de rand van het betaald-parkerengebied. Maar ja, daarna is alle leed geleden en ooit staat'ie voor de deur. Die zwarte is vast van jou!
Leuk om te weten dat hij van een forumlid is. Ziet er mooi uit! Die zwarte is niet van mij, ik heb een witte 90. In februari gekocht!

Plaats reactie