van 900 2d naar 90 logisch?
-
bmw3er
- Geregistreerd lid
-
ralph12
- Geregistreerd lid
-
RoccoH
- Donateur (5x)

jongens, jongens, jongens....
een 70 l. gastank mag/kan maar voor 80% gevuld worden: 70 * 0,8 = 56 l. wat je dus maximaal kan tanken.
Maar ik legde uit hoe je je tankgrootte kan berekenen aan de hand van wat je maximaal kan tanken. Als je dus maar maximaal 48 l. kan tanken bij de pomp dan heeft je auto een 48 / 0,8 = 60 l. tank.
Dit had elk basisschoolkind je nog kunnen uitleggen...
een 70 l. gastank mag/kan maar voor 80% gevuld worden: 70 * 0,8 = 56 l. wat je dus maximaal kan tanken.
Maar ik legde uit hoe je je tankgrootte kan berekenen aan de hand van wat je maximaal kan tanken. Als je dus maar maximaal 48 l. kan tanken bij de pomp dan heeft je auto een 48 / 0,8 = 60 l. tank.
Dit had elk basisschoolkind je nog kunnen uitleggen...
-
jelger
- Geregistreerd lid
-
ralph12
- Geregistreerd lid
-
nacra 93
- Donateur

-
ralph12
- Geregistreerd lid
ja, en bovendien ziet een 90 er van achter uit als een 900... 99 dan maar doen?nacra 93 schreef:ralph12 schreef:Jelg, jij hebt altijd van die mooie foto's bij je postings staan. Nu van in de tunnel. Voor de mooi zou je dan dichtop een 99, 90 of 900 moeten rijden. Heb je zicht op het fraaie dashboard plus de kont van een classic.
Maar je weet dat je met twee handen aan het stuur moet![]()
-
Leonardo da Vinci
-
jelger
- Geregistreerd lid
-
ralph12
- Geregistreerd lid
-
Nielz
- Geregistreerd lid
Zo'n spoiler op de achterklep lijkt best leuk, vooral bij een Silver Arrow. Op een grijze 90 vind ik hem ook niet verkeerd staan.jelger schreef:ik denk dat dat een andere was..
lol.. spoilen met spoilers.. mm let er maar eens op, veel 90's hebben een spoiler die de achterklep spoilt.![]()
ik zal het even aankijken wanneer het zover is
-
jelger
- Geregistreerd lid
ah..ralph12 schreef:Staat een malachiete 90 met een 900 voorkant op LPG op marktplaats, Jelg!
ik weet waar ie staat. in A'dam aan de Joan Muyskenweg (parallel aan einde A2 vlak voor de Amstel, afslag Amstel Business Park bij het Mercure Hotel).
dat is de Saab rijke lokatie waar we het van het voorjaar over hadden met die rode 90 die een poos met een ingetikt ruitje stond (kwam van nabijgelegen Rijnstraat af).
Er stond lang een oude neus 2 deurs 900 in een lichtere metallic kleur, maar die is de hoek om verhuisd (onderdelen zo lijkt het) . de 4 deurs 900T8 sedan (mooi ding was het) is weg. zal wel verkocht zijn.
de 4drs 900GLE (een echte GLE nog) staat nog steeds op dezelfde plek op het parkeerterrein ter hoogte van de malachiet groene 900 (die er ook al een poos staat inmiddels trouwens). die GLE ziet er goed uit. er staat daar om een hoek ook nog een 3drs 900i (op gas?) die weg staat te kwijnen. ik vermoed dat die wagens allemaal van dezelfde eigenaar zijn. kentekens een keer nagelopen op apk. kan me niet meer herinneren wat de uitslag was.