jelger schreef:
hah.. jij ook al? was daar een week geleden ook voor een lager+ashoes. ben d'r wel achter dat het materiaal duur betaald is daar.

maar goed, als het lang houdt, dan moet het maar ...
Vind je? Heb Saabje net weer opgehaald, moest 310 betalen voor die nieuwe remklauw + wiellager, vond ik niet zoveel? Bovendien vind ik het wel prettig dat ze niet alleen kijken naar het ene ding dat ze aan het doen zijn, maar als ze toevallig iets tegenkomen dit ook meteen meenemen (in mijn geval een bijna doorgebrande koplampfitting) Nou moet ik wel zeggen dat ik hiervoor een tijdje bij een garage kwam waar de prijzen (achteraf) wel heel fantastisch bleken en het advies soms heel vreemd, dus ben nu allang blij... (ga geen details of namen noemen, voor nieuwsgierigen evt. per pm)
ralph12 schreef:Knap hoorrrr. Inderdaad net op tijd geparkeerd op Koninginnedag. Erna zag ik veel mensen cruisen voor een plekkie.
Ja, met koninginnedag is het aanschuiven op de stoep bij ons

Liep er bij toeval langs toen ik met de honden aan het wandelen was.
Bart W. schreef:Ik had mijn zonnebril op,vandaar dat ik dacht dat het een lichtblauwe was. Ondanks krassen ziet hij er nog goed uit, geen roest gezien. Ik heb sinds 3 maanden een witte 90 uit 1985 en die heeft hier en daar wel wat plekjes. Maar desondanks te gekke wagen!
Ach, als je door de krassen heenkijkt valt het idd wel mee, alhoewel hij wel wat roest heeft hoor... Die zit alleen strategisch uit het zicht onderaan de deuren, op de puntjes van de kofferbak en net onder de grille

De rosequartz is 3 jaar ouder ('85, een van de eerste. De zilveren is van jan. '88, een van de laatste) dan deze maar heeft gek genoeg helemaal geen roest op een plekje op de motorkap na (phew...) Gefeliciteerd met je aankoop!