90 Gespot deel 2.

1985-1987
Bart W.
Geregistreerd lid

Bericht door Bart W. » ma 10 apr, 2006 17:55

jelger schreef:die rode 90 lijkt heel erg op degene die eerder vorig jaar bij mij (toen nog) in de Rivierenbuurt (Rijnstraat) stond... (raampje ingetikt heeft ie een tijd op Amstel Business Park gestaan bij Stern op het parkeerterrein naast Mercure.

@Bart W. : ik rij regelmatig over de Boelelaan met de 90 de laatste tijd maar moet de jouwe nog zien ;-).

ben vrijdag nog over de Overtoom gereden om de zwarte te spotten, maar helaas.
Jelger,
Zakelijk rijd ik in mijn zwarte 9.3, maar prive in de witte 90. Je hebt wel kans op zaterdag bij het Gelderlandplein...

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » ma 10 apr, 2006 18:34

Eef schreef:
jelger schreef: ik rij regelmatig over de Boelelaan met de 90 de laatste tijd maar moet de jouwe nog zien ;-).
Ik zie je wel eens rijden idd als ik verveeld uit het raam van de VU kijk! Altijd leuk :D
moet je toch eens wat harder zwaaien..ik zie je nooit gluren :wink:

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » wo 03 mei, 2006 12:59

http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/at ... id=1914415

deze 90 die al een eeuwigheid bij Potze te koop staat (er stond ook een 2e zo lang te koop) is blijkbaar recentelijk verkocht...
weer een 90 rijder erbij :longhair:
iemand van hier? --> wel even wat aan die wieldoppen doen...

Bart W.
Geregistreerd lid

Bericht door Bart W. » wo 03 mei, 2006 13:13

Vanmiddag lichtblauwe Saab 90, SV-- bij Praxis Spaklerweg. Geleverd door de Garage de Snelheid. Forumlid?? Wel veel krassen en deuken..

Gebruikersavatar
Jessy
Geregistreerd lid

Bericht door Jessy » wo 03 mei, 2006 23:32

Bart W. schreef:Vanmiddag lichtblauwe Saab 90, SV-- bij Praxis Spaklerweg. Geleverd door de Garage de Snelheid. Forumlid?? Wel veel krassen en deuken..
Was ik met een van de 90's, alleen niet lichtblauw maar zilvergrijs. Deze heeft idd veel te lijden gehad van 10 jaar parkeren in A'dam en diverse kraslustige types...

De andere 90 (rosequartz, van WGT90 geweest) staat op dit moment bij de Artisgarage voor een nieuw wiellager + remklauw rechtsvoor.

Full update pending :wink:

Ook gespot: de malachietgroene van Ralph op de v. Goyenkade in A'dam met koninginnedag (Ziet er puik uit 8)) en vanmorgen bij de Artisgarage een zilvergrijze in een hoekje geparkeerd...kenteken niet zogauw gezien.

Bart W.
Geregistreerd lid

Bericht door Bart W. » wo 03 mei, 2006 23:48

Ik had mijn zonnebril op,vandaar dat ik dacht dat het een lichtblauwe was. Ondanks krassen ziet hij er nog goed uit, geen roest gezien. Ik heb sinds 3 maanden een witte 90 uit 1985 en die heeft hier en daar wel wat plekjes. Maar desondanks te gekke wagen!

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » do 04 mei, 2006 0:01

Jessy schreef:De andere 90 (rosequartz, van WGT90 geweest) staat op dit moment bij de Artisgarage voor een nieuw wiellager + remklauw rechtsvoor.
hah.. jij ook al? was daar een week geleden ook voor een lager+ashoes. ben d'r wel achter dat het materiaal duur betaald is daar. :roll: maar goed, als het lang houdt, dan moet het maar ...

Gebruikersavatar
ralph12
Geregistreerd lid

Bericht door ralph12 » do 04 mei, 2006 8:04

Jessy schreef:
Bart W. schreef:
Ook gespot: de malachietgroene van Ralph op de v. Goyenkade in A'dam met koninginnedag (Ziet er puik uit 8)) en vanmorgen bij de Artisgarage een zilvergrijze in een hoekje geparkeerd...kenteken niet zogauw gezien.
Knap hoorrrr. Inderdaad net op tijd geparkeerd op Koninginnedag. Erna zag ik veel mensen cruisen voor een plekkie.

Jelg, gefeliciflapstaard met je mijlpaal van 3000 :shock: berichten.

Gebruikersavatar
Jessy
Geregistreerd lid

Bericht door Jessy » do 04 mei, 2006 10:53

jelger schreef: hah.. jij ook al? was daar een week geleden ook voor een lager+ashoes. ben d'r wel achter dat het materiaal duur betaald is daar. :roll: maar goed, als het lang houdt, dan moet het maar ...
Vind je? Heb Saabje net weer opgehaald, moest 310 betalen voor die nieuwe remklauw + wiellager, vond ik niet zoveel? Bovendien vind ik het wel prettig dat ze niet alleen kijken naar het ene ding dat ze aan het doen zijn, maar als ze toevallig iets tegenkomen dit ook meteen meenemen (in mijn geval een bijna doorgebrande koplampfitting) Nou moet ik wel zeggen dat ik hiervoor een tijdje bij een garage kwam waar de prijzen (achteraf) wel heel fantastisch bleken en het advies soms heel vreemd, dus ben nu allang blij... (ga geen details of namen noemen, voor nieuwsgierigen evt. per pm)
ralph12 schreef:Knap hoorrrr. Inderdaad net op tijd geparkeerd op Koninginnedag. Erna zag ik veel mensen cruisen voor een plekkie.
Ja, met koninginnedag is het aanschuiven op de stoep bij ons 8) Liep er bij toeval langs toen ik met de honden aan het wandelen was.
Bart W. schreef:Ik had mijn zonnebril op,vandaar dat ik dacht dat het een lichtblauwe was. Ondanks krassen ziet hij er nog goed uit, geen roest gezien. Ik heb sinds 3 maanden een witte 90 uit 1985 en die heeft hier en daar wel wat plekjes. Maar desondanks te gekke wagen!
Ach, als je door de krassen heenkijkt valt het idd wel mee, alhoewel hij wel wat roest heeft hoor... Die zit alleen strategisch uit het zicht onderaan de deuren, op de puntjes van de kofferbak en net onder de grille :wink: De rosequartz is 3 jaar ouder ('85, een van de eerste. De zilveren is van jan. '88, een van de laatste) dan deze maar heeft gek genoeg helemaal geen roest op een plekje op de motorkap na (phew...) Gefeliciteerd met je aankoop!

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » do 04 mei, 2006 11:07

Vind je? Heb Saabje net weer opgehaald, moest 310 betalen voor die nieuwe remklauw + wiellager, vond ik niet zoveel? Bovendien vind ik het wel prettig dat ze niet alleen kijken naar het ene ding dat ze aan het doen zijn, maar als ze toevallig iets tegenkomen dit ook meteen meenemen
ik bedoelde het niet zo negatief... de ashoes hebben ze uit zichzelf meegenomen. ik had al gezien dat dat nodig was, maar toen ik de auto bij hun bracht, zelf vergeten dat even aan te geven.

hardstikke prima dat ze dat meteen mee hebben genomen. alleen kostte het materiaal gewoon bijna het dubbele dan wat ik als "gangbaar" in mijn hoofd had zitten.

het werk is verder prima uitgevoerd, maar het was toch wel slikken, toen de rekening net over de 200 was ipv de initiele indicatie quote. (zal ook wel ex.btw quote geweest zijn.. :roll: als consument heb ik daar niet veel aan.)

bottomline : ik zou er weer heen gaan, wanneer er een klus is die ik zelf niet aankan.
en net onder de grille
jij ook al? dat is al de 3e M87 90 die ik ken die dat zo heeft. (en Ralph heeft een showroom nieuwe dus die kan het gewoon niet hebben, de uitzondering die de regel bevestigd)
heeft je 85er dat niet?

Gebruikersavatar
ralph12
Geregistreerd lid

Bericht door ralph12 » do 04 mei, 2006 13:59

Nou showroom nieuw.... tegenwoordig met kras zo groot dat mieren er loopgraafje in spelen :cry:

Ja, dat roesten van de strip voor kennik helemaal niet. Mijn 90 heeft maar 1 duidelijk roestpunt en dat is onderaan het bestuurdersportier.

Gebruikersavatar
ralph12
Geregistreerd lid

Bericht door ralph12 » do 04 mei, 2006 19:34

Ik zag net dat er gezellig een kras bij getrokken is. What's next? Doorsteken van de banden? Hier word ik heel moe van.

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » do 04 mei, 2006 19:36

Dit is heel naar Ralph. meer woorden hebben geen zin.

eventjes ergens anders parkeren?

Gebruikersavatar
Jessy
Geregistreerd lid

Bericht door Jessy » do 04 mei, 2006 22:34

@jelger: Nope, '85-er heeft dit niet gek genoeg... Zou het een zwak puntje in de latere modellen zijn? Vind het iig wel erg lastig, om erbij te komen moet zowel de grille als de voorbumper eraf en daar zie ik nogal tegenop...

@ralph: :cry: ik ken het gevoel helaas... Zou idd proberen (tijdelijk) een andere parkeer plaats op te zoeken.

Gebruikersavatar
RoccoH
Donateur (5x)
Donateur (5x)

Bericht door RoccoH » do 04 mei, 2006 22:42

:oops: mag weg...

Plaats reactie