Rijden doet ze, laten staan heeft ze me nog nooit, en kennis is meer dan voldoende aanwezig
Topic van Fleur
-
sb90
- Geregistreerd lid
Re: Topic van Fleur - pakking spruitstuk eruit geblazen?
Jazeker! Binnenkort gaan we nog even wat (winter)puntjes op de i zetten.
Rijden doet ze, laten staan heeft ze me nog nooit, en kennis is meer dan voldoende aanwezig
Rijden doet ze, laten staan heeft ze me nog nooit, en kennis is meer dan voldoende aanwezig