Topic van Fleur

1985-1987
Plaats reactie
Gebruikersavatar
sb90
Geregistreerd lid

Re: Topic van Fleur - pakking spruitstuk eruit geblazen?

Bericht door sb90 » do 03 dec, 2015 16:01

Jazeker! Binnenkort gaan we nog even wat (winter)puntjes op de i zetten.
Rijden doet ze, laten staan heeft ze me nog nooit, en kennis is meer dan voldoende aanwezig 8)

Plaats reactie