Wel een mooie wagen ondanks de krassen,zeker een van de laatste exemplaren, die je moet koesteren! Ik ben van plan mijn witte zo lang mogelijk te houden!
90 Gespot deel 2.
-
Bart W.
- Geregistreerd lid
Ach, als je door de krassen heenkijkt valt het idd wel mee, alhoewel hij wel wat roest heeft hoor... Die zit alleen strategisch uit het zicht onderaan de deuren, op de puntjes van de kofferbak en net onder de grille
De rosequartz is 3 jaar ouder ('85, een van de eerste. De zilveren is van jan. '88, een van de laatste) dan deze maar heeft gek genoeg helemaal geen roest op een plekje op de motorkap na (phew...) Gefeliciteerd met je aankoop![/quote]
Wel een mooie wagen ondanks de krassen,zeker een van de laatste exemplaren, die je moet koesteren! Ik ben van plan mijn witte zo lang mogelijk te houden!
-
Jessy
- Geregistreerd lid
-
Bart W.
- Geregistreerd lid
-
ralph12
- Geregistreerd lid
Mijn krassen vallen niet zo mee. Ik had zo'n vulstift met carrosseriekleur. Wordt nooit mooi. De wat oppervlakkiger krassen gepoogd met wat cratch remover minder zichtbaar te maken (ik had zo'n tube liggen). Da's ook nix. Ik had nog een fles poetscreme groen liggen... Gaf nog het minst slechte resultaat.
O well, voortaan van rechts instappen, hoef ik dat ontsierende litteken niet te zien. En wachten tot een redelijk exemplaar met dezelfde kleur richting de sloop gaat.
-
kql
- Donateur (4x)

-
Steve-O
- Donateur (8x)

Bij mij heeft een of andere mongool ook met een sleutel of anderszins mijn 90 aan de linker kant ontsiert. Met name aan de zijkant van de motorkap. Ik troost mij slechts met de gedachte dat ik toch al van plan was om deze nieuw over te spuiten, daar op diverse plaatsen steenslagplekken roestpuisten gaan vormen en ook het midden van de klep daags na het poetsen opbleekt.ralph12 schreef:Mijn krassen vallen niet zo mee. Ik had zo'n vulstift met carrosseriekleur. Wordt nooit mooi. De wat oppervlakkiger krassen gepoogd met wat cratch remover minder zichtbaar te maken (ik had zo'n tube liggen). Da's ook nix. Ik had nog een fles poetscreme groen liggen... Gaf nog het minst slechte resultaat.
O well, voortaan van rechts instappen, hoef ik dat ontsierende litteken niet te zien. En wachten tot een redelijk exemplaar met dezelfde kleur richting de sloop gaat.
Dit gebeurde gewoon in een dørp, trouwens.
-
Bart W.
- Geregistreerd lid
Antracietkleurige Saab 90 gespot
Vanmorgen om 08.00 uur antracietkleurige Saab 90 LY- gespot op de Boelenlaan. Reed vervolgens voor mij op de A2 en nam afslag AMC. Forumlid?
-
Jessy
- Geregistreerd lid
Re: Antracietkleurige Saab 90 gespot
Mijn kenteken begint ook met LY... maar ik kan het niet geweest zijn want ik lag toen nog op 1 oor. Bovendien is de mijne rosequartz...Bart W. schreef:Vanmorgen om 08.00 uur antracietkleurige Saab 90 LY- gespot op de Boelenlaan. Reed vervolgens voor mij op de A2 en nam afslag AMC. Forumlid?
Wel grappig, zo'n overeenkomst in het kenteken. Ben benieuwd of het iemand van hier is
-
Bart W.
- Geregistreerd lid
-
Bart W.
- Geregistreerd lid
Grijze 90 gespot
Vandaag een heugelijke dag! Zowaar 2 Saab 90's in mijn straat!! Naast mijn witte stond er een grijze 90, PX-- in de Johannes Worpstraat geparkeerd om 19.00 uur... Wie?
-
jelger
- Geregistreerd lid
-
Bernardus
- Geregistreerd lid
saab90 bijeenkomst Amsterdam
Hoe zit het eigenlijk met die bijeenkomst van Saab90 liefhebbers in Amsterdam. Woensdag zag ik op de Nieuwe Herengracht een mooi rood exemplaar en donderdag reed op de brug richting bij het Haarlemmerplein een blauwe 90 met mevrouw en kinderen mij al joggend voorbij. Ik bedoel maar: er zijn er in ieder geval minstens drie!