Vloermatten
-
Hannes
- Forum Admin
Vloermatten
Ik ben al een tijd op zoek naar goede matten voor mijn 90. Maar dat bleek nog niet zo gemakkelijk.
Nu heb ik een adres gevonden die ze op maat kan maken. Ze komen in de kleur zwart en passen dus exact in de 90/99.
Misschien dat er hier nog meer mensen zijn met interesse?
Een set kost 35 euro.
1. Hannes
2.
3.
4.
Nu heb ik een adres gevonden die ze op maat kan maken. Ze komen in de kleur zwart en passen dus exact in de 90/99.
Een set kost 35 euro.
1. Hannes
2.
3.
4.
-
jelger
- Geregistreerd lid
-
utan
- Geregistreerd lid
Ben net terug uit Zweden nog even bij de Biltema wezen kijken, mattensets zijn daar ook gewoon te koop voor deze modellen dus ik doe even niet mee.

http://www.biltema.se/carparts/carparts ... CarId=Saab
Succes met de actie.
p.s. Kan best een van de goedkoop aandoende setjes zijn dit

http://www.biltema.se/carparts/carparts ... CarId=Saab
Succes met de actie.
p.s. Kan best een van de goedkoop aandoende setjes zijn dit
-
Hannes
- Forum Admin
Misschien is import nog goedkoper? Als het redelijke kwaliteit is.........
anders:
anders:
Ik ben al een tijd op zoek naar goede matten voor mijn 90. Maar dat bleek nog niet zo gemakkelijk.
Een set kost 35 euro.
1. Hannes
2. Jelger
3.
4.
-
Nielz
- Geregistreerd lid
-
Hannes
- Forum Admin
-
jelger
- Geregistreerd lid
-
Tenkio
- Geregistreerd lid
Een jaar of wat geleden heb ik nog originele Saab (90) matten bij Van Dongen in Zeeland (Noord-Brabant) kunnen bemachtigen.
Kost wat, heb je ook wat! ;-)
www.autobedrijfvandongen.nl
Kost wat, heb je ook wat! ;-)
www.autobedrijfvandongen.nl
-
Nielz
- Geregistreerd lid
Hannes, zoals je misschien weet heb ik mijn 90 reeds verkocht, dus de matten heb ik niet meer nodig. Misschien dat de nieuwe eigenaar (ook actief op dit forum) er belang bij heeft.Hannes schreef:Nielz, (en de rest)
Ik wou maar eens gaan bestellen.
Wie is erbij, naast Jelger en ik?
Dan ga ik het rond maken.
groeten,
Hannes
ps: een echte 90 verdient toch niets minder.
Gr,
Niels
-
Hannes
- Forum Admin
Jelger,
Ik wou ze dit weekend maar eens gaan bestellen. Ze maken ze op maat. Ik wou de maat overnemen van de matten die ik nou in de auto heb liggen (incl uitsparing voor de hoogte verstelling van bestuurdersstoel).
Is dat ok voor jou?
groeten,
Hannes
ps: als nog meer mensen interesse hebben dan nu graag even pb.
Ik wou ze dit weekend maar eens gaan bestellen. Ze maken ze op maat. Ik wou de maat overnemen van de matten die ik nou in de auto heb liggen (incl uitsparing voor de hoogte verstelling van bestuurdersstoel).
Is dat ok voor jou?
groeten,
Hannes
ps: als nog meer mensen interesse hebben dan nu graag even pb.
-
Hannes
- Forum Admin
Dame en heer,
De matten zijn besteld en betaald. Zou gauw ze hier zijn zal ik het laten weten.
Heb vorige week leuk op zondagmiddag, mijn bestaande matten (op de onderdelendag nog van Thom gekocht voor weinig) overgetrokken op papier. Die worden dan gebruikt als mal voor onze nieuwe matten.
Echt luxe velours, nog even en mijn 90 heeft alle ooit verkrijgbare opties.
(alle 5 ofzo)
groeten,
Hannes
De matten zijn besteld en betaald. Zou gauw ze hier zijn zal ik het laten weten.
Heb vorige week leuk op zondagmiddag, mijn bestaande matten (op de onderdelendag nog van Thom gekocht voor weinig) overgetrokken op papier. Die worden dan gebruikt als mal voor onze nieuwe matten.
Echt luxe velours, nog even en mijn 90 heeft alle ooit verkrijgbare opties.
groeten,
Hannes
-
jelger
- Geregistreerd lid
-
sb129h
- Donateur (2x)