Special Saab tool (stationair afstellen)
-
Hannes
- Forum Admin
Special Saab tool (stationair afstellen)
Heeft iemand hier (Wageningen) in de omgeving zo'n speciaal saab tool geval om het stationair van mijn 90 mee af te stellen? Mijn garage om de hoek wil het wel doen maar heeft de tool niet.
Om deze mogelijk deze vrijdagavond te lenen. Of kan je die dingen voor weinig ergens bestellen?
thanx
Hannes
Om deze mogelijk deze vrijdagavond te lenen. Of kan je die dingen voor weinig ergens bestellen?
thanx
Hannes
-
ARROWS
- Geregistreerd lid
-
Hannes
- Forum Admin
-
panhead
- Geregistreerd lid
Bij de firma Pauwelussen (www.midlock.nl) kan je afstelgereedschap voor de carburateur kopen (ik meen de WST-5).
Pieter
Pieter
-
ARROWS
- Geregistreerd lid
-
panhead
- Geregistreerd lid
-
ARROWS
- Geregistreerd lid
Voor vrijdag kan wellicht een probleem zijn. Ik vraag me namelijk af in hoeverre dit speciaal saab is en iedere "brezan" zou hebben liggen. Ligt er dus even aan waar snel te krijgenpanhead schreef:Hij mag 'm van me lenen, maar dan is 'ie aan benzine meer kwijt.Of kan je die dingen voor weinig ergens bestellen?
Lekker genieten in je Saabje naar Oegstgeest is toch ook leuk. Kunnen jullie lekker over koetjes en Saabjes babbelen
-
Hannes
- Forum Admin
-
panhead
- Geregistreerd lid
-
Gele aero
- Donateur (8x)

-
Hannes
- Forum Admin
-
panhead
- Geregistreerd lid
-
Paul99
- Geregistreerd lid
http://www.midlock.nl -> WST-4 -> 5,95 excl BTW en excl verzenden. En de automaterialenboer kan dit volgens mij gewoon bestellen.josephine schreef:......... Voor ongeveer 20 euro is het gereedschap bij BCCP te bestellen, mocht je het zelf willen hebben (www.bccp.nl), maar ik denk dat 't in de buurt van Wageningen ook te krijgen moet zijn.