Ik heb 1 groot probleem en een heel klein probleem.
Het grote probleem is dat ik gister langs de weg was gestopt om even een belletje te plegen, toen ik vervolgens weer de weg opreed, reed ik door een plas water, maar wat ik niet zag was dat die plas heel diep was! ofwel, heel gat in de weg waar ik met me saab doorheen reed, gevolg: wanneer ik gas geef hoor ik een soort getik, tik tik tik tik, vrij irritant want ik weet dat die klap iets heeft beschadigd , verder lijkt er weinig mis te zijn, merk er niets van met rijden.. enig idee wat hier gebeurd zou zijn, ik ben erg zuinig op me saab en baal hier echt ENORM van!
mijn tweede probleemje is dat ik al 2/3 x in 2 maanden tijd heb meegemaakt dat ik tijdens het rijden mijn druk verlies, ofwel dat me gaspedaal niet meer reageerd, contact gaat dan branden (olielampje) en gevolg is dat ik me motor dan weer moet starten(dit gaat dan ineens ook vaak moeizaam) soms krijg ik het voor elkaar dat wanneer ik de druk ff verlies, ik terug schakel en dan vol het gas intrap en hij hem weer oppakt. iemand hier ook wel eens last van? enig idee hoe ik dit kan oplossen/verhelpen? btw:auto rijdt op lpg, gas is niet op op moment van dit probleem..
wacht met smart op reacties!! Groete Guus
Gas valt weg en "tikkend geluid" bij intrappen gas
-
sb153b
- Geregistreerd lid