Dat klopt. Ik ben in de nacht van 29 juni in de Saab gestapt en samen met een goede vriend vertrokken naar Kroatie. Niet gewoon Kroatie, nee, de gehele kust, inclusief het zuidelijkste puntje van Kroatie (Dubrovnik) bij de grens van Montenegro. Allereerst een stop onderin Duitsland gemaakt, vervolgens om 08.30 ochtend vertrokken om om 01.00 nacht te arriveren in Ogulin, Noord-Kroatie.
Deze rit via Oostenrijk, Italie en Slovenie, door bergen, langs meren, en door diverse verlaten zand- en grindpaatjes.
Natuurlijk gaat dit met een 99/90/900 zonder problemen, maar wilde dit stiekem toch even melden. Ik ben er best trots op dat Fleur met nu net iets meer dan 330.000km op de klok weer eens een staaltje ware kunst heeft laten zien!
We hebben het gepresteerd om in bovengenoemde periode 5400(!!!)km probleemloos op de klok te zetten!
In totaal hebben we ca 18 landen met Fleur bezocht in 4 jaar tijd en ca 15.000-20.000km op de klok erbij gezet alleen al in de vakanties!
Ik ben net thuisgekomen en heb de fotos op de laptop staan (ligt in de Saab), dus deze upload ik zometeen nog even als extratje
De goede vriend waarmee ik op vakantie ben geweest is een prachtig filmpje aan het maken met veel fotos van hem, mij, de dingen die we bezocht hebben alsmede natuurlijk Fleur! Deze volgt nog, maar dit gaat helaas nog eventjes duren.
Tot dusver even mijn bericht.
Groeten!!