Het doet mij best wel pijn als saabliefhebber want de auto krijgt er flink van langs straks
heeft zijn beste tijd gehad omdat er echt heel veel laswerk aan zit en hierdoor niet meer haalbaar is als project/opknapper.
Eigenlijk zijn alle wielkasten slecht van binnen en buiten+asdoovoeren aan de voorzijde en bij de achterste schodempers ook te slecht.
Denk dat ik er wel een jaar werk mee zou hebben om alles roestvrij te maken en nieuwe stukken in te lassen....dan nog spuiten+techniek ook nog eens op orde maken
Ik zou de auto klaar maken voor Volsa maar kwamen er al snel achter dat het dus niet haalbaar was.Veel onderdelen leven voort in andere saabjes 90/99 dus dat is eigenlijk ook wel mooi.
Auto is compleet kaal nu.
motor is afgesteld en uitlaat aangepast.
mengsel wat rijker en ontsteking scherper...dat loopt al heel hard en kaal weegt het saabje ook stukken minde natuurlijk
is een flinke rolpaal ingelast.
auto is mooi blauw nu.
gril en koplampjes aangepast omdat al het glas er uit moet.
gaas voor de voorruit bestuurderskant
van binnen ook compleet kaal.
zat een stalen opendak in,deze is dicht gelast...de bak van het opendak was echt rot
komen 2 M+S banden op de voorkant en de stalen velgen worden geel voor de looks
thermostaat is er uit en zit een schakelaar tussen de koelfan zodat deze in de cabine handmatig te bedienen is ivbm snel warm lopen/hoge belasting.
Auto staat er nu zo bij,als hij compleet klaar is zet ik er wel wat foto,s van op.denk dat er een geele hokeystik striping op komt
zij vast mensen die het jammer en zonder vinden maar het is niet anders