Iemand connecties in Finland?

1985-1987
Plaats reactie
esalet
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Iemand connecties in Finland?

Bericht door esalet » do 05 sep, 2013 16:24

Tot mijn vreugde zie ik dat de 90 nu ook zijn geboorteland (nou in ieder geval dan toch productieland) erkenning begint te krijgen. Niet alleen worden nu bij Nettiauto voor echt nette exemplaren ook wat hogere bedragen gevraagd (dat vind ik een goede ontwikkeling? :shock: Eh, eigenlijk wel ja....).

Maar nu wordt op de site van Saabisti ook gewag gemaakt dat nummer 90 van hun tijdschrift ook in het teken van de SAAB 90 komt te staan, althans dat leid ik wel van de kaft af.

Afbeelding

http://jt.users.saabclub.fi/www/saabist ... nr-90.html

Wat zou ik dat nummer graag in mijn handen hebben zeg! Iemand die toevallig Fins spreekt en/of connecties heeft bij Saabisti?

Raggare
Geregistreerd lid

Re: Iemand connecties in Finland?

Bericht door Raggare » do 05 sep, 2013 17:58

http://jt.users.saabclub.fi/www/saabist ... 90/55.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Lekker in het engels mailen :wink: saabisti.toimitus@gmail.com

sb129h
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door sb129h » do 05 sep, 2013 19:59

Cursus Fins aan het volgen?
Of ga je voor de plaatjes? :wink:

Zonder gekheid: ik denk dat je inderdaad, zoals Raggare al schrijft, gewoon een mailtje moet dichten, het heilig kruis erover slaan en die daarheen sturen...

esalet
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door esalet » vr 06 sep, 2013 11:56

Thnx, dat mailadres had ik nog niet gevonden, er zijn inmiddels twee Engelse mailtjes uit, nou maar afwachten...

(en ja het gaat om de plaatjes, hoewel ik ook wel eens pogingen doe met de vertaalmachine zo'n tekst te lijf te gaan. Valt niet altijd mee trouwens........)

Thieuke
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door Thieuke » vr 06 sep, 2013 12:17

Mijn oom woont in Finland, email mee even je vraag, dan kan ik die doorzetten. Rijdt ook 9-5, en zijn zijn (mijn neef) bezit en 9000 Aero (rood) en en 9-5 Aero estate. Grote kans dat ze dat blad wel kennen, of misschien wel krijgen. Dan wil ik best mijn best voor je doen.

Verstuurd van mijn HTC Sensation met Tapatalk

esalet
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door esalet » vr 06 sep, 2013 15:39

Ha Thieuke, da's erg vriendelijk en ik doe wellicht wat later nog wel een beroep op je.

Want inmiddels heb ik al (dat is snel!!) een reactie van Petri, de redacteur van Saabisti (dank zij het mailadres van Raggare, thnx!!) en hij gaat er één opsturen. Mocht dit mislukken//niet doorkomen/whatever, dan houd ik me van harte aanbevolen voor een exemplaar van je oom en/of neef. Ik laat het je dan weten.

Plaats reactie