Lambique verkocht
-
turbopilot
- Donateur (7x)

Re: Lambique te koop
tot met de 8e APK
normaal mrb 8x40 is 320
-120 = 200 mrb voordeel dus bijna voor niks een leuke 90
normaal mrb 8x40 is 320
-120 = 200 mrb voordeel dus bijna voor niks een leuke 90
-
Raggare
- Geregistreerd lid
Dat vernieuwde Saabmarktplaats werkt schijnbaar zo goed dat men gaat uitwijken naar de rest van het forum om de handel onder de aandacht te brengen?
-
Raggare
- Geregistreerd lid
Sapphire,
iets met pingpong en linkjesdumpen. Nou doet evl het ook nog eens! Maar pingpong deed het wel op de goede plek
iets met pingpong en linkjesdumpen. Nou doet evl het ook nog eens! Maar pingpong deed het wel op de goede plek
-
theun
- Donateur (3x)

Oei.... En nu maar hopen dat het geen donor wordt...
'T is toch een mooie auto!
'T is toch een mooie auto!
-
esalet
- Donateur (8x)

Mijn.
Mijn broer gaat er mee rijden. Hij en zijn vrouw hebben dan His en Hers Saab 90!
Mijn broer gaat er mee rijden. Hij en zijn vrouw hebben dan His en Hers Saab 90!
-
Sapphire
- Donateur (7x)

Heel goed! Ik zou alleen zeggen zet er alsjeblieft even een set stalen velgen op of origineel lichtmetaal. Dit doet gewoonweg pijn aan de ogen...
-
johnb52
- Donateur (7x)

esalet schreef:Mijn.
Dat duurde nog lang, voordat je ze overtuigd had!
-
esalet
- Donateur (8x)

Haha inderdaad.
Maar omdat mijn broer nu steeds meer met zijn vrouws 90 rijdt (die ze al een tijdje heeft) dan met zijn eigen Peugeot Partner, wil hij er nu ook één!
Ze verkopen zichzelf!
Nou maar hopen dat evl snel reageert (06 ingesproken, pb én mail gestuurd) en niemand me voor was.
Maar omdat mijn broer nu steeds meer met zijn vrouws 90 rijdt (die ze al een tijdje heeft) dan met zijn eigen Peugeot Partner, wil hij er nu ook één!
Ze verkopen zichzelf!
Nou maar hopen dat evl snel reageert (06 ingesproken, pb én mail gestuurd) en niemand me voor was.
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

wat zijn dat voor velgen? Is dat des Saabs?