Pagina 1 van 2
Nieuw Youtube filmpje, prachtige Kersenrode Brit
Geplaatst: di 17 mar, 2015 21:59
door esalet
En in GB rijden er in het derde kwartaal 2014 nog maar 13 Licensed (op de weg) rond. En 27 SORN (soort van geschorst).
Maar er zijn er dus wel hele mooie bij, die vertroeteld worden.
Kijk, LUISTER en geniet!
https://www.youtube.com/watch?v=YbsdoC1k3_o
Re: Nieuw Youtube filmpje, prachtige Kersenrode Brit
Geplaatst: di 17 mar, 2015 22:05
door martinphili
oef, die nadert perfectie toch wel heel behoorlijk!
Re: Nieuw Youtube filmpje, prachtige Kersenrode Brit
Geplaatst: di 17 mar, 2015 22:11
door esalet
Die dubbelloops uitlaat, op één of andere manier vind ik het prachtig.
En ja hij is niet 100% origineel (deurpanelen, fineer op dash, grille van 99) maar het "werkt" bij elkaar allemaal wel, sterker nog, het versterkt elkaar.
En turbometer op dash. Zou het .................? Past in dat geval óók goed bij deze.
En (ook fijn): in GB kan je gewoon naast de auto staand gasgeven. Pedaal zit helemaal rechts. Yes!

Re: Nieuw Youtube filmpje, prachtige Kersenrode Brit
Geplaatst: di 17 mar, 2015 23:35
door Steve-O
tjeeeeeemig, wat is die strak zeg! Typisch gevalletje concoursstaat.
Uit de kunst. Ik heb weer en nieuw streven voor 2015: flink poetsen.
Ik had tot voor kort ook een dubbelloops Harley Davidson uitlaat. Stond ook super. Bij elke was- en poetsbeurt neem je de hogpuffs dan ook even mee natuurlijk.
Re: Nieuw Youtube filmpje, prachtige Kersenrode Brit
Geplaatst: wo 18 mar, 2015 0:36
door jeroen701125
Ineens weet je het.....ik wil een 90 voor erbij,

Re: Nieuw Youtube filmpje, prachtige Kersenrode Brit
Geplaatst: wo 18 mar, 2015 9:37
door hermank
Oef, ik geef definitief het idee op dat ik nooit een rode Saab wil.....
Re: Nieuw Youtube filmpje, prachtige Kersenrode Brit
Geplaatst: wo 18 mar, 2015 10:21
door Raggare
Daar ligt wel iets anders is dan de standaard 8 klepper H motor met carburteur. Mooi ding.
Re: Nieuw Youtube filmpje, prachtige Kersenrode Brit
Geplaatst: wo 18 mar, 2015 11:49
door PMLotgering
Leuke collectie inclusief nieuwe 9-5
Re: Nieuw Youtube filmpje, prachtige Kersenrode Brit
Geplaatst: wo 18 mar, 2015 14:56
door Dax
Prachtig Etienne! Dit is wel een hele mooie hoor.
Spoiler en reflectieplaat niet mijn ding, maar wel origineel en dan mag het weer op mijn sympathie rekenen.
Re: Nieuw Youtube filmpje, prachtige Kersenrode Brit
Geplaatst: do 19 mar, 2015 12:38
door schaafie!!!
Toch ligt er gewoon een 8 klepper met carbje in.
Deze 90 was zelfs bijna total loss. Half jaartje geleden is een andere saab van hun achter in deze gereden. Ze hebben hem gelukkig weer netjes kunnen herstellen
Re: Nieuw Youtube filmpje, prachtige Kersenrode Brit
Geplaatst: do 19 mar, 2015 12:43
door reiernumans
PMLotgering schreef:Leuke collectie inclusief nieuwe 9-5
Ik zie hier toch echt een 9-3 in

:
Ik vind die 90 heel leuk gedaan! Voor de kenner opvallend anders dan standaard, voor de willekeurige voorbijganger niks aan te zien.
Re: Nieuw Youtube filmpje, prachtige Kersenrode Brit
Geplaatst: do 19 mar, 2015 17:22
door esalet
schaafie!!! schreef:Toch ligt er gewoon een 8 klepper met carbje in.
Deze 90 was zelfs bijna total loss. Half jaartje geleden is een andere saab van hun achter in deze gereden. Ze hebben hem gelukkig weer netjes kunnen herstellen
Hey da's leuke achtergrondinfo.
Maarrehhhhh, hoe weet jij dat??!!

Re: Nieuw Youtube filmpje, prachtige Kersenrode Brit
Geplaatst: do 19 mar, 2015 19:04
door timo
In de spiegeling van de achterruit van de 90 staat idd een ng 9-5. Ovrigens vind ik de 90 niet zo fraai klinken en poft tussendoor ook. Kan ook aan de geluidsopname liggen
Re: Nieuw Youtube filmpje, prachtige Kersenrode Brit
Geplaatst: do 19 mar, 2015 21:14
door schaafie!!!
Eigenaar is een fb-vriendje van mij [WINKING FACE]
Re: Nieuw Youtube filmpje, prachtige Kersenrode Brit
Geplaatst: vr 20 mar, 2015 11:55
door esalet
@timo: viel me ook op, die plofjes. Kan er mee te maken hebben dat ie nog koud is (choke is nog uitgetrokken, op laatste shots te zien). Ik zou 'm wel eens lekker doorgewarmd willen horen.
@schaafie: ah, vandaar!!!