Bluegie terug van de restyler

1985-1987
Plaats reactie
blue city
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bluegie terug van de restyler

Bericht door blue city » ma 06 apr, 2015 20:11

:O:

Vanmorgen Bluegie bij de restyler weggehaald. Dik tevreden. Glimt als een hondekeutel in het donker. Zijn wel wat dingetjes aan gebeurd, oa. spatbordranden, onderkant deuren, motorkap, rand van de kofferbak, en last but not least een nieuwe!! grille.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Enige minpunt aan het verhaal? Hij was net klaar, begon het te regenen ;-|+ Oh ja en de knippers hadden weer kuren. Niet lachen als er een bijzonder geinteresseerde smeris achter je rijdt.

edit: Mocht er iemand zijn die een mooi motorkapembleem over heeft voor een 90 of 99 hou ik me zeer aanbevolen. De mijne is bijna Silver edition.

Raggare
Geregistreerd lid

Re: Bluegie terug van de restyler

Bericht door Raggare » ma 06 apr, 2015 21:22

blue city schreef: edit: Mocht er iemand zijn die een mooi motorkapembleem over heeft voor ..... of 99 hou ik me zeer aanbevolen. De mijne is bijna Silver edition.
Die bestaan niet voor een 99 :wink:

blue city
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door blue city » ma 06 apr, 2015 22:10

:D

Hey bedankt, wist ik niet. Ik dacht zelfde motorkap, dus zelfde embleem. Rare jongens daar bij Saab.

99er
Geregistreerd lid

Bericht door 99er » di 07 apr, 2015 8:30

Raggare schreef:
blue city schreef: edit: Mocht er iemand zijn die een mooi motorkapembleem over heeft voor ..... of 99 hou ik me zeer aanbevolen. De mijne is bijna Silver edition.
Die bestaan niet voor een 99 :wink:
Die Embleme vom 900/I passen.
Der 90er ist eben vorne und hinten etwas 900 :lol:

esalet
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door esalet » di 07 apr, 2015 10:03

Ziet er weer prachtig uit!!

Raggare
Geregistreerd lid

Bericht door Raggare » di 07 apr, 2015 10:55

blue city schreef::O:

Vanmorgen Bluegie bij de restyler weggehaald. Dik tevreden. Glimt als een hondekeutel in het donker. Zijn wel wat dingetjes aan gebeurd, oa. spatbordranden, onderkant deuren, motorkap, rand van de kofferbak, en last but not least een nieuwe!! grille.
Wat doet een restyler eigenlijk? Auto poetsen neem ik aan maar ook steenslag wegwerken en kleine plekjes bijspuiten?

blue city
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door blue city » di 07 apr, 2015 11:55

Ja, voor mij heeft hij wat hufterdeukjes weggewerkt. onderaan de deuren wat krokante plekken gerepareerd. Bij de wielkasten ook. Daarna gepolijst en natuurlijk gepoetst.
En :D embleem is waaarschijnlijk al gescoord, dankzij forum.

jeroen701125
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door jeroen701125 » di 07 apr, 2015 11:58

Ziet er lekker strak uit!! Is dit trouwens de 90 die van een jongen in Vlaardingen is geweest?

blue city
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door blue city » di 07 apr, 2015 12:16

Nee, deze is afkomstig uit Haren (gn) Die van die jongen uit Vlaardingen is wel in mijn bezit geweest. Helaas was reparatie na een aanrijding van hem te duur, en is het een donorauto geworden. Veel delen leven nu in de mijne door. De rest staat bij vd Laan in Overschild.

Sapphire
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door Sapphire » di 07 apr, 2015 12:59

Goed bezig Garry! Nu nog een keer de logo's op de achterklep goed plakken en hij is niet meer van fabrieksorigineel te onderscheiden ;)

blue city
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door blue city » di 07 apr, 2015 13:10

Bedankt. Heb jij misschien een plaatje van hoe die emblemen horen te zitten. Wist niet dat het zo niet goed is.

jbvanvliet

Bericht door jbvanvliet » di 07 apr, 2015 20:43

Wat een orginele en mooi kar!

esalet
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door esalet » wo 08 apr, 2015 10:00

blue city schreef:Heb jij misschien een plaatje van hoe die emblemen horen te zitten. Wist niet dat het zo niet goed is.
You rang?
Afbeelding

Vergeet die GL, die is er nooit gekomen. Dus ik denk dat je dan de "90" naar rechts moet schuiven, waar de GL stond.

blue city
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door blue city » wo 08 apr, 2015 10:54

Bedankt esalet. Ik had van Sapphire ook al een tekening gekregen met de goeie maten. Petje af voor hem dat hij dat zag. De hoogte van de emblemen is goed, maar ze zitten iets te ver naar het midden. respectievelijk 2 en 3 cm. Als je dat ziet mag je je echt kenner noemen :applause:

esalet
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door esalet » wo 08 apr, 2015 11:22

Inderdaad!

Plaats reactie